E-marketing-тегі іскерлік коммуникациялар (офлайн/онлайн)

  • Бұл курс ұйымдағы интеграциялық коммуникацияларды жоспарлау мен іске асыруға, басқаруға, ұйымның қызмет салаларын ескере отырып, әртүрлі коммуникациялық технологияларды игеруге және қолдануға байланысты білім мен дағдыларды қалыптастыруды арттырады. Пәннің міндеттері: іскерлік қарым-қатынас процесінің теориялық негіздерін, құрылымын және сақталуын зерделеу; басқару қызметі процесінде іске асыру үшін іскерлік қарым-қатынас саласында тиімді технологияларға оқыту
  • Образовательная программа 7M04104 Іскерлік әкімшілендіру EMBA Digital Marketing
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top