7M04104 Іскерлік әкімшілендіру EMBA Digital Marketing в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Цифрлық экономика мен жаһандану жағдайында маркетингтік қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқаруға барысында ақпараттық технологиялардың заманауй әдістері мен құралдарын қолдана алатын жоғарыжәне орта буындағы ІТ менеджерлер-маркетологтарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
-
E-marketing және компанияның бәсе-кеге қабілеттілігін басқару
Несиелер: 5Бұл курс ұлттық және жаһандық нарықтарда турбулентті орта жағдайында қазіргі заманғы инновациялық әдістер, құралдар мен цифрлық технологиялар арқылы маркетингтік қызметті және бәсекеге қабілетті артықшылықтарды басқаруға қабілетті көшбасшылық қасиет, сыни ойлау, этикалық және әлеуметтік құндылықтар бар Кәсіпкерлік маркетологтарды даярлауды арттырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Стратегиялық менеджмент
Несиелер: 3Пәннің мақсаты - ұйымның стратегиясын әзірлеу және іске асыру қабілетін қалыптастыру. Пәнде стратегиялық таңдау, компанияның стратегиялық талдауы мәселелері қарастырылған, жеке бизнес компаниялары мен әртараптандырылған компаниялар үшін әртүрлі деңгейдегі стратегияларды қалыптастыру мәселелері қарастырылған, стратегиялық аймақтардың портфелін талдаудың, портфельді басқарудың, стратегиялық іс-қимылдарды іске асырудың және бақылаудың матрицалық әдістері ұсынылған.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Сандық жарнама және брендті басқару
Несиелер: 5Курс интерстициалды болып табылады және сандық трансформация студенттерінің түсінігін бұрыштандыру және оларды сандық технологиямен ашылған мүмкіндіктерді пайдалануға арналған құралдармен жабдықтау үшін менеджмент, ақпараттық технологиялар, экономика сияқты түрлі салаларды қамтиды. Академиялық ортаның бірегей ерекшеліктері – бұл жобалармен жұмыс істеу, инновациялық кәсіпкерлік жобаларды әзірлеуде өз білімдерін практикада қолдану, жеке қарым-қатынас дағдыларын дамыту және стартаперлер қауымдастығымен өзара іс-қимыл жасау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
E-marketing
Несиелер: 5Пән жүйелік көріністі қалыптастырады қазіргі тұжырымдама туралы маркетингтік міндеттерді шешу мақсатында кәсіпорындардың шаруашылық қызметі барысында пайдаланылатын интернет-маркетинг. Магистранттар білім мен дағдыларды келесі салаларда игереді интернет-маркетинг құралдарын кәсіби қызметте пайдалану және дәстүрлі маркетингтің барлық аспектілерін қолдану тәжірибесін алу өнімді сату мақсатында интернеттегі маркетинг немесе сатып алушыларға қызмет көрсету және олармен қарым-қатынасты басқару.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Бизнес-зерттеу
Несиелер: 3Пәннің мақсаты - нарықтық зерттеулер мен іскерлік ортаны зерттеудің сандық және сапалық әдістерін қолдану дағдыларын дамыту. Зерттелетін болады: зерттеу проблемасын анықтайтын, гипотезаны тұжырымдайтын, зерттеу объектісі мен пәнін анықтайтын іскери зерттеулер мен іскерлік интеллект негіздері; алғашқы зерттеу әдістері: сауалнама, сұхбат, эксперименттік зерттеу, бақылаулар; бизнесті зерттеудің сапалы әдістері: фокус-топтар, терең сұхбаттар, негізгі бизнес модельдер, өнімдер мен қызметтер.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
HR стратегиясы және таланттарды басқару
Несиелер: 5Таланттарды басқару-бұл жоғары тиімді қызметкерлерді тарту, бейімдеу, дамыту, тарту және ұстап тұру бойынша HR процестерінің толық циклі. Бұл таланттарды басқарудың мақсаты бизнес көрсеткіштерін жақсарту екенін білдіреді. Тиімді және тартылған әріптестер-бұл бизнесті тиімді ететін нәрсе. Бағдарлама HR-менеджмент принциптерімен танысуға, дарындарды басқару бағдарламасын әзірлеудің практикалық дағдыларын алуға, қызметкерлерді аттестаттау мен бағалауды жүргізуге, өзгерістер енгізуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Маркетингтік стратегиядағы өзін-өзі тазарту
Несиелер: 5Бұл курс таңдаудың жеке принциптерін және белгісіз жағдайларда сәтті шешімдер қабылдау ерекшеліктерін қалыптастыруға көмектеседі. Көп мақсатты жағдайларда көп бағытты мақсаттар мен уақытты бір уақытта басқару Сіздің жеке шекараңыздың білімі мен қол сұғылмаушылығын, өзін-өзі қамтамасыз етуді, сыртқы бағалау мен пайымдаулардан тәуелсіздігін арттыруға көмектеседі. Жолға Тиімді коммуникациялар, оқиғалардың баға жетпес өсуі және жеке басымдықтарға шоғырлану. Тұрақты өзгерістерге бейімделуде икемділік пен икемділікке ие болыңыз.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Маркетинг қызметінің ұйымдастырушылық дизайны
Несиелер: 5Кешенді негізде әзірленген Курс стратегиялық ұсынымдар қатысты фирманың өндірістік-өткізу және ғылыми-техникалық оның болашақ дамуының оңтайлы нұсқасын қамтамасыз етуге арналған уақыт кезеңі ескере тұтынушылардың сұраныстарын және сәйкес ұсынған мақсаттары мен стратегиясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
E-marketing-тегі іскерлік коммуникациялар (офлайн/онлайн)
Несиелер: 5Бұл курс ұйымдағы интеграциялық коммуникацияларды жоспарлау мен іске асыруға, басқаруға, ұйымның қызмет салаларын ескере отырып, әртүрлі коммуникациялық технологияларды игеруге және қолдануға байланысты білім мен дағдыларды қалыптастыруды арттырады. Пәннің міндеттері: іскерлік қарым-қатынас процесінің теориялық негіздерін, құрылымын және сақталуын зерделеу; басқару қызметі процесінде іске асыру үшін іскерлік қарым-қатынас саласында тиімді технологияларға оқыту
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
Маркетинг тұжырымдамасын, олардың маңызды ерекшеліктерін, маркетинг кешенін дамытудың қазіргі тенденцияларын ескере отырып, сыртқы ортадағы өзгерістер мен даму перспективаларын талдау негізінде шешім қабылдау
-
Код ON2
Маркетингтік коммуникациялардың негізгі түрлерін, олардың өзара байланысын негіздеу арқылы коммерциялық және әлеуметтік маркетингтің даму үрдістерін талдау және бағалау
-
Код ON3
Ұйымдағы инновациялық қызметтер мен өзгерістерді тиімді басқаруға бағытталған жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып менеджмент, интернет-маркетинг және бизнесті цифрлық трансформациялау мәселелерін шешу
-
Код ON4
Жаһандық желідегі кәсіпорындардың маркетингтік қызметіндегі өзгерістерді ескере отырып компанияның стратегияларын әзірлеу және іске асыру, адами ресурстарды басқару, маркетинг және брендинг, қаржы, операцияларды басқару сияқты негізгі функционалды бағыттарымен байланысты Интернет-маркетингтің жеке моделін құру
-
Код ON5
Үнемі өзгеретін сыртқы орта жағдайында цифрлық маркетингті енгізу және одан әрі дамыту тиімділігіне әсер ететін факторларды бағалау
-
Код ON6
Цифрлық экономиканы дамыту жағдайында маркетингтік іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау кезінде пайдаланылатын әртүрлі әдістер мен құралдарды қолдану
-
Код ON7
Ақпараттық технологияларды қолдана отырып, тауарлар мен қызметтер маркетингін басқарудың инновациялық тәсілдерін анықтау
-
Код ON8
Өткізілген маркетингтік іс-шаралардың тиімділігін бағалау, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу
7M04104 Жетекшілеріге арналған Іскерлік Әкімшілік
МагистратураНархоз Университеті
БББТ: M072 Менеджмент
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Ағылшын тілі7M04104 Іскерлік әкімшілік
МагистратураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: M072 Менеджмент
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі7M04104 Іскерлік әкімшілік (MBA)
МагистратураИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: M072 Менеджмент
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша