Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04104 Іскерлік әкімшілендіру EMBA Digital Marketing в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Цифрлық экономика мен жаһандану жағдайында маркетингтік қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқаруға барысында ақпараттық технологиялардың заманауй әдістері мен құралдарын қолдана алатын жоғарыжәне орта буындағы ІТ менеджерлер-маркетологтарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
E-marketing және компанияның бәсе-кеге қабілеттілігін басқару
Стратегиялық менеджмент
Сандық жарнама және брендті басқару
E-marketing
Бизнес-зерттеу
HR стратегиясы және таланттарды басқару
Маркетингтік стратегиядағы өзін-өзі тазарту
Маркетинг қызметінің ұйымдастырушылық дизайны
E-marketing-тегі іскерлік коммуникациялар (офлайн/онлайн)
Оқыту нәтижелері
- Маркетинг тұжырымдамасын, олардың маңызды ерекшеліктерін, маркетинг кешенін дамытудың қазіргі тенденцияларын ескере отырып, сыртқы ортадағы өзгерістер мен даму перспективаларын талдау негізінде шешім қабылдау
- Маркетингтік коммуникациялардың негізгі түрлерін, олардың өзара байланысын негіздеу арқылы коммерциялық және әлеуметтік маркетингтің даму үрдістерін талдау және бағалау
- Ұйымдағы инновациялық қызметтер мен өзгерістерді тиімді басқаруға бағытталған жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып менеджмент, интернет-маркетинг және бизнесті цифрлық трансформациялау мәселелерін шешу
- Жаһандық желідегі кәсіпорындардың маркетингтік қызметіндегі өзгерістерді ескере отырып компанияның стратегияларын әзірлеу және іске асыру, адами ресурстарды басқару, маркетинг және брендинг, қаржы, операцияларды басқару сияқты негізгі функционалды бағыттарымен байланысты Интернет-маркетингтің жеке моделін құру
- Үнемі өзгеретін сыртқы орта жағдайында цифрлық маркетингті енгізу және одан әрі дамыту тиімділігіне әсер ететін факторларды бағалау
- Цифрлық экономиканы дамыту жағдайында маркетингтік іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау кезінде пайдаланылатын әртүрлі әдістер мен құралдарды қолдану
- Ақпараттық технологияларды қолдана отырып, тауарлар мен қызметтер маркетингін басқарудың инновациялық тәсілдерін анықтау
- Өткізілген маркетингтік іс-шаралардың тиімділігін бағалау, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу