Қазіргі бизнестегі коммуникация менеджменті

  • Пән аясында:коммуникация кері байланыс процесі ретінде оқытылады. Вербальды емес коммуникация. Ақпарат алудың вербалды әдістері: белсенді тыңдау;сұрақтарды пайдалану. Ақпаратты берудің ауызша әдістері: көпшілік алдында сөйлеу,презентация; сұхбат, жеке әңгіме. Телефон коммуникация. Қарым-қатынастың сенімді моделі. Жазбаша коммуникациялар. Байланыс процестерін басқару басқару функциясы ретінде: сын және ынталандыру, кері байланыс техникасы,міндеттерді бөлу және өкілеттік беру дағдылары. Коммуникативтік мінез-құлықтағы іскерлік этикет. Ақпаратты қабылдау мен өңдеудің психофизиологиялық ерекшеліктері. Тұлғаның жағдайы және тұлғааралық қарым-қатынас. Сындарлы кеңестер өткізудің негізгі ережелері. Келіссөздер процесінің негіздері. Келіспеушіліктер кезіндегі іскерлік серіктестіктің стилі мен мазмұны. Жанжалды байланыс. Топтық және командалық коммуникациялар
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top