Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Басқару маркетингі
-
Пән аясында зерттеледі: қазіргі басқару маркетингінің мәні. Нарықты сегменттеу және өнімді орналастыру.Маркетингтік зерттеулер: мақсаттары, міндеттері және кезеңдері. Тұтынушылардың мінез-құлқы. Тауар саясаты. Баға саясаты. Өткізу саясаты.Біріктірілген Маркетингтік коммуникациялар.Маркетингтік стратегиялардың мәні, жіктелуі және құрылысы. Маркетингтік жоспарлау және бақылау.
-
Образовательная программа 7M04117 Экономика жіне зияткерлік меншікті басқару (2 жыл)
-
Несиелер 3
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1