Бизнес 1 (менеджмент және маркетинг)

  • Пәннің мақсаты: Нақты экономикалық жағдайларды талдап, шешім қабылдаудағы менеджмент пен маркетингтегі негізгі ұғымдар мен принциптерді және кәсіпорынның өндірістік қызметін басқару саласындадағы стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдерді қабылдау әдістерін меңгерту және студентерге маркетинг туралы, оның кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың бүтіндей жүйесі мен фирма ішіндегі басқару концепциясы ретіндегі білім жүйесін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады: 1. Қазіргі маркетинг пен басқару теориясының негізгі ережелерін негіздеу; 2. маркетингтік зерттеулер жүргізудің әдіснамасын қолдану; 3. Зерттеудің әдістерін, әдістерін, инкассация құралдарын, ақпараттарды талдау, зерттеу түрлерінің ерекшеліктерін салыстыру; 4. ұйымдастыру шешімдерін қабылдау 5. Маркетингтік шешімдер туралы қорытынды жасау
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top