Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M03115 Экономика және маркетинг саласындағы әлеуметтанушы-талдаушы (EMBA) в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ЕМВА бағдарламасының мақсаты: зерттеу мүдделерін іске асыру үшін алаңдар құру және күнделікті, сондай-ақ ұзақ мерзімді негізде бизнес стратегиясы мен саясатын әзірлеу үшін әлеуметтанулық зерттеудің практикалық дағдылары бар жоғары білікті менеджерлерді даярлау, сондай-ақ ұйымның мақсаттарына қол жеткізу үшін адами, қаржылық және материалдық ресурстарды басқаруды қамтиды.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M061 Әлеуметтану
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар

Пәндер

  • Нарық әлеуметтануы

    Курс заманауи заманғы шетелдік нарық әлеуметтануының негізгі бағыттарын, адамдардың мінез-құлық заңдылықтарын, тұтынушылық мінез-құлық теорияларын, сатып алушы сатып алған кездегі мотивация теорияларын қарастырады. Кәсіпорындар қызметінің қазіргі заманғы стратегиялық-әлеуметтік бағыттарын айқындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару әлеуметтануы

    Басқару процесінде субъектілік-объектілік қатынастарды зерттеудің әлеуметтанулық перспективалары, бір жағынан, басқару институттарын (персоналды іріктеу және даярлау тетіктерін; рөлдер мен функцияларды бөлудегі мамандандыруды) зерттеумен анықталады; және т.б.), ал екінші жағынан қабылданатын басқарушылық шешімдердің әлеуметтік нәтижелері (басқарудың тиімділігі мен сапасын бағалау, басқару процестеріндегі тұлғааралық қатынастар, құндылық бағдарлары, жеке тұлғалардың басқаруға қатысуының уәждемесі мен дәрежесі және т. б.).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректерді BI-талдау (Big Data)

    Курста ықтималдық, статистика, блок-схемалар, тиімді шешім қабылдау, басқару әдістері сияқты тақырыптар қарастырылады. Жоғарыда аталған бизнес-талдаманың барлық салалары күрделі мәселелердің шешімін табу үшін үлкен деректерде жақсы жүзеге асырылуы мүмкін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік ғылымдар мен іскерлік басқарудағы зерттеу құралдарын жобалау

    Курс экономиканың түрлі салаларындағы ұйымдардың, салалардың, өңірлердің тиімділігін арттыру мақсатында бизнес-зерттеулер мен ғылыми жобаларды әзірлеу және іске асыру үшін кәсіби экономистер мен менеджерлерге қажетті әдіснаманы, әдістерді, проблемаларды, қағидаттарды, үрдістерді қарастырады. Зерттеу пәні нарықтың макро - және микроэкономикалық ортасында экономикалық ресурстарды, технологияларды, әдістерді, құралдарды тиімді іздеу және оңтайлы пайдалану мәселелері болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік ғылымдар мен бизнес-әкімшілендірудегі статистикалық талдау әдістері (SPSS/Excel/R/Stata),

    Курс статистикалық талдаудың барлық негізгі кезеңдерін қарастырады, пәндік саланы зерттеуден және деректерді дұрыс жинаудан бастап, құрастырылған модельдің жеткіліктілігін бағалауға және оны бастапқы проблема тілінде түсіндіруге дейін. Курс аясында магистранттар SPSS, Statistica деректерді статистикалық өңдеу бағдарламаларында негізгі жұмыс дағдыларына ие болады; R пакетіне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес зерттеу

    Курсты меңгеру барысында магистранттар HR деректер көздерін, жұмысқа қанағаттанудың негізгі факторларын (жалақы, әлеуметтік пакет, мансаптық өсу перспективалары, кәсіби даму мүмкіндіктері), зерттеулер жүргізу және деректерді талдау әдіснамасын үйренеді, жұмыс беруші ретінде компанияның тартымдылығын бағалау әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Біріктірілген маркетингтік коммуникациялар (IMC)

    Бұл біздің қоғамдағы жарнамалық күштердің (маркетингтік коммуникация деп те аталады) рөліне және оларды ұйымдар өздерінің маркетингтік мақсаттарына жету жолында қалай пайдалануға болатындығына бағытталған маркетингтің жетілдірілген курсы. Курс IMC компаниясын құру үшін негізгі құрылыс блоктарының айналасында құрылған: мақсаттарды анықтау, шығармашылық және медиа стратегияларды әзірлеу, сонымен қатар нақты IMC хабарламалары мен медиа-жоспар құру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық әлеуметтану

    Курс магистранттардың еңбек ресурстарын дамытудың әлеуметтік факторларына, халықты тиімді жұмыспен қамту проблемаларына, жұмыссыздықтың әлеуметтік салдарына талдау жүргізу қабілетін қалыптастыруға; экономикалық прогрестің әлеуметтік өлшемдерінің, әлеуметтік бағдарланған экономиканың дамуының, халықтың жекелеген топтарының әлеуметтік қорғалуының маңыздылығын анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сауалнама деректерін талдау үшін SPSS негізгі функцияларын пайдалану

    Пән ықтималдық теориясын, математикалық статистиканы және маркетинг пен нарықтық талдамадағы деректерді статистикалық талдаудың негізгі әдістерін; статистикалық деректерді талдау үшін қолданылатын компьютерлік бағдарламаларды (SPSS пакеті) зерттеуге және практикалық игеруге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетингтік зерттеулер және тұтынушылар ғадеті

    Бұл курсы жалпы табысты маркетингтік стратегия үшін қажетті іргетасты қалайды. Ол екі бөлімге бөлінеді: маркетингтік зерттеулер және тұтынушылардың ғадеті. Зерттеу жоспарын құруды, жиналған деректерді талдауды, нәтижелерді нақты ұсыныстарға айналдырып, сауалнамалық есептерді дәл интерпретациялауды және жеткізуді білесіз. Курс нарықтық стратегия жасауға кіріспес бұрын, өнімнің жағдайын түсіну үшін қажетті біліммен қаруландырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стратегиялық менеджмент

    Курсты игеру барысында магистранттар IT-кәсіпорынды стратегиялық басқару саласында негізгі теориялық білім мен негізгі практикалық дағдыларды, сондай-ақ тұрақсыз сыртқы орта жағдайында кәсіпорынды стратегиялық басқару ерекшеліктері туралы түсінік алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеу нәтижелерінің коммуникация негіздері: визуализация және презентация

    Курста өзіңіздің маркетингтік презентацияңызға қызығушылық танытқан тараптар мен бизнес көшбасшыларының назарына және қолдауына ие болу үшін оқиғаны қалай қосуға болатындығын талқылайсыз. Сіз өзіңіздің идеяларыңызды жеткізудің тиімді талдау әдісін және магистранттарыңыз үшін ең жақсы презентация әдісін таңдайсыз. Сіз деректерді визуалдаудың озық әдістерін қолданасыз және оларды әртүрлі деңгейлердегі шешім қабылдаушылар мен мүдделі тараптарға ұсынған кезде кеңестер мен ұсыныстарды қолданасыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шешендік өнер

    Курс қарым-қатынастың мәнін, оның адам өміріндегі маңыздылығын ашады, қарым-қатынас әртүрлі және көптеген жағдайларға байланысты екенін көрсетеді. Әр адам үшін дұрыс және жақсы сөйлеу маңызды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тиімді қарым-қатынас дағдылары: презентациялар, келіссөздер, іскерлік хат алмасу

    Курс келіссөздерді қалай құруға, дайындауға және тиімді өткізуге, тауарлар мен қызметтердің коммерциялық презентациясына, жиналыс ұйымдастыруға арналған. Курстың жеке блогы іскери хат алмасудың негізгі ережелерін қарастырады. Тиімді қарым-қатынас – қызметкерлер орналасқан тез өзгеретін орта үшін қажет маңызды дағды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және команда құру

    Көшбасшылық және командалық жұмыс: курс тұлғааралық көшбасшылық пен ұжымдық жұмыс дағдыларын дамытуға және нығайтуға бағытталған. Бұл магистранттарға күтпеген мәселелерді шешуде икемді ойлауға мүмкіндік береді және жеке және кәсіби деңгейде нәтижеге жетуге көмектеседі. Сонымен қатар, олар командада қалай жақсы жұмыс істеу керектігін және осы міндеттерде көшбасшылықтың ерекше рөлін қалай түсінуге болатындығын біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік қарым-қатынас психологиясы

    Бұл курс тиімді іскерлік қарым-қатынастың ерекшеліктерін, іскерлік қарым-қатынастың ауызша және ауызша емес қарым-қатынастың орны мен функцияларын, іскерлік қарым-қатынас мәселелерін, іскерлік келіссөздерді тиімді жүргізу тәсілдерін, іскерлік қарым-қатынас серіктесінің имиджін құруда туындайтын қателіктерді, іскерлік қарым-қатынас формаларын қарастырады. Қарым-қатынас процесі, алынған психологиялық білімді іскерлік мәселелерді шешуде қолдану, іскерлік қарым-қатынастың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жұмысты жоспарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тайм-менеджмент

    Тайм-менеджмент курсы магистранттарға күнделікті маңызды істерге көбірек уақыт бөлуге, осы күнделікті «өрттің» маңызды мақсаттарға нұқсан келтірмеуіне жол бермеуге, басымдықтарды сақтайтын мақсаттарды анықтауға және жеткізуге, жұмыс тізімін қалай тиімді құруға, оқтын-оқтын жеңу үшін, басымдылығы төмен тапсырмаларды беру өнері, олардың «қажырлы жұмысын» қалай ұйымдастыру керек, тапсырмалар және т.с.с.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Бизнестің орта мерзімді және ұзақ мерзімді міндеттерін шешуге бағытталған әлеуметтік және бизнес-зерттеулерді практикада ұйымдастыру
  • Стратегиялық міндеттерге қол жеткізу мақсатында Бағыныстылардың мінез-құлқына әсер ету құралдарын қолдану, команданы басқару, бірге жұмыс істеу және басқа қатысушыларға көмектесу, көшбасшылық қасиеттерді көрсету
  • мүдделі тараптармен (стейкхолдерлермен) кәсіпорындардың іскерлік коммуникациялық ортасын басқару, ұзақ мерзімді перспективада сыртқы контекст жағдайында жұмыстың негізгі қағидаттарын айқындау
  • бизнес-әкімшілендірудегі деректерді талдау үшін әлеуметтанушылық әдістерді қолдану
  • бизнес-үдерістерді басқару кезінде проблемалардың әртүрлі шешімдерін және күрделі жағдайлардан шығуды таңдау
  • визуализация және презентация көмегімен, сондай-ақ түрлі құралдар мен бұқаралық ақпарат құралдарын пайдалана отырып, зерттеу нәтижелерін ресімдеу кезінде тиімді коммуникацияларды таңдау
  • басқару қызметімен байланысты әлеуметтік-басқарушылық және бизнес процестерді және қоғамның жұмыс істеуі мен дамуы процесінде туындайтын әлеуметтік проблемаларды талдау үшін стратегиялар мен құралдарды таңдау
  • ыңғайлы психологиялық қарым – қатынасты және ымыраға және ынтымақтастыққа қол жеткізуге бағытталған түрлі стратегиялар мен тактикаларды іске асыра отырып, іскер серіктестермен тиімді өзара іс-қимылды ұйымдастыру
Top