Е-Маркетинг

  • Пәннің мақсаты - тыңдаушыларда интернет-маркетингтің негізгі құралдарын әзірлеу және пайдалану қабілетін қалыптастыру: интернет-маркетингті іске асырудың негізгі құралдары мен стратегиялары; интернет-маркетингті реттеу саласындағы халықаралық және ұлттық құқықтық құжаттар; әлемдік қоғамдастықта интернет-маркетингті дамытудың қазіргі заманғы перспективалық бағыттары; веб-сайт маркетинг құралы ретінде; интернет желісінде тауарлар мен қызметтерді жылжытудың әртүрлі маркетингтік бағдарламаларының тиімділігі зерделенетін болады.
  • Образовательная программа 7M04107 Іскерлік әкімшілендіру
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top