Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04107 Іскерлік әкімшілендіру в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама бизнес саласындағы қазіргі заманғы білім мен дағдыларды меңгерген, үдерістер мен кадрлық активтерді басқаруға, компанияның стратегиясын қалыптастыруға, стратегиялық және жедел міндеттерді анықтай білуге және басқарушылық құралдарды қолдана отырып, олардың жетістіктеріне қол жеткізуге қабілетті басқарушы кадрларды даярлауға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Бизнес-зерттеу

    Пәннің мақсаты – макро және микроэкономикалық талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, тәуелсіз зерттеулер жүргізу арқылы тұтынушылық мінез-құлықты, бәсекелестік ортаны талдау және бағалау дағдыларын қалыптастыру. Мынадай сұрақтар қарастырылады: бизнес-зерттеулердің негізгі сипаттамалары; бизнес-зерттеулерде болжау және жоспарлау; бизнесті басқару саласына қатысты экономикада, статистикада және басқа салаларда қолданылатын әдістемелік құралдар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнестің маркетингтік стратегиясы

    Пәннің мақсаты - білім алушыларда стратегиялық маркетингтік жоспарды, микро - және макро деңгейде компанияның даму бағдарламасын әзірлеу қабілеттерін қалыптастыру. Бұл модулде маркетингтің стратегиялық жоспарын әзірлеу; статистикалық және маркетингтік ақпаратты жүйелеу және талдау; тауар саясаты бойынша стратегиялық шешімдер; өткізу арналары бойынша стратегиялық шешімдер; баға белгілеу кезіндегі стратегиялық шешімдер зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық талдау және Big Data

    Пәнді оқу мақсаты - қаржылық талдау және Big Data саласында іргелі білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Мыналар зерделенетін болады: Big Data құралдарын қолдана отырып, корпорацияның шығындарын, кірістері мен кірістерін басқару; кәсіпорынның мүліктік және қаржылық жағдайын сипаттайтын цифрлық технологиялар көмегімен қаржылық көрсеткіштерді есептеу және түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық технологиялар мен менеджмент құралдары

    Пәннің мақсаты - компания менеджментінде цифрлық технологияларды пайдалану қабілетін қалыптастыру. Бизнесті цифрлық трансформациялау, жаңа модельдер мен сценарийлердің пайда болуы, ұйымдар мен бизнес-процестерді басқару, бизнес-модельдерді трансформациялау, компаниялар персоналын басқарудағы, маркетингтегі, логистикадағы цифрлық технологиялар зерделенетін болады. Курс барысында менеджментті цифрлық трансформациялаудың әлемдік трендтері және Қазақстандағы бизнес эволюциясының ерекшеліктері қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпорациялардың қаржыларын басқару

    Пәнді оқытудың мақсаты - ұйымның қаржысын басқару саласында іргелі білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Мыналар зерделенетін болады: корпоративтік ұйымның қаржы ресурстары мен капиталы; корпорацияның шығындарын, кірістері мен кірістерін басқару; айналым активтері мен айналымнан тыс активтерді басқару; корпорацияның инвестициялық қызметі; корпорацияның қаржы саясаты; корпоративтік ұйымдағы қаржылық жоспарлау; корпорацияның дивидендтік саясаты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Пәннің мақсаты – ұйымның стратегиясын әзірлеу және іске асыру қабілетін қалыптастыру. Пән стратегиялық таңдау, компанияны стратегиялық талдау мәселелерін , жеке бизнес компаниялары мен әртараптандырылған компаниялар үшін әртүрлі деңгейдегі стратегияларды қалыптастыру мәселелерін қарастырады, стратегиялық аймақтардың портфелін талдаудың матрицалық әдістері, портфельді басқару, стратегиялық іс-қимылдарды іске асыру және бақылау мәселелерін ұсынады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Е-Маркетинг

    Пәннің мақсаты - тыңдаушыларда интернет-маркетингтің негізгі құралдарын әзірлеу және пайдалану қабілетін қалыптастыру: интернет-маркетингті іске асырудың негізгі құралдары мен стратегиялары; интернет-маркетингті реттеу саласындағы халықаралық және ұлттық құқықтық құжаттар; әлемдік қоғамдастықта интернет-маркетингті дамытудың қазіргі заманғы перспективалық бағыттары; веб-сайт маркетинг құралы ретінде; интернет желісінде тауарлар мен қызметтерді жылжытудың әртүрлі маркетингтік бағдарламаларының тиімділігі зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика және жаһандық бизнес-трендтер

    Пәннің мақсаты - жаһандану жағдайында бизнес жүргізудің әртүрлі деңгейлеріндегі экономикалық жағдайларды талдау және болжау дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: қазіргі заманғы макроэкономиканың өзекті проблемалары; тұтыну және тәуекелді активтер; экономиканың нақты секторының макроэкономикалық модельдері; экономиканың қаржы секторының макроэкономикалық модельдері; инвестициялар; макроэкономикалық тепе-теңдік модельдері; жаһандық экономикадағы макроэкономикалық саясат; қаржы нарықтары және жаһандық дағдарыстар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдағы жобалық басқару

    Пәннің мақсаты - білім алушыларда жобаларды басқаруды модельдеу және әдістерді қолдану саласында тұтас жүйелік көріністі қалыптастыру. Қазақстанда жобаларды басқару ерекшеліктері және дамыған елдерде ұқсас жобаларды басқарудың үздік тәжірибесін қолдану мүмкіндіктері зерделенетін болады. Саладағы жоба ресурстарын жоспарлау. Жобаларды басқарудағы логистика тұжырымдамасы. Жобалардың тиімділігін бағалау. Тәуекелдің әсерін есепке алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастырушылық дизайн және бизнес-процестер

    Пәннің мақсаты - ұйымды қайта құрылымдау үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру. Ұйымдық-кадрлық, басқарушылық, академиялық, заңдық, қаржы-экономикалық мәселелерді егжей-тегжейлі талдай отырып, қайта құрылымдау процесінің қадамдық алгоритмі, басқарушылық шешімдерді іске асыру, оның ішінде цифрландыру тәуекелі жағдайында іске асыру; ұйымның бизнес-процестерінің модельдерін әзірлеу, бизнес-процестерді талдау мен модельдеудің аспаптық құралдары қаралатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару шешімдерін моделдеу және қабылдау

    Пәнді игерудің мақсаты - магистранттарда басқарушылық шешімдерді әзірлеу және олардың салдарын ұйымның стратегиясына сәйкес бағалау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Мыналар зерделенетін болады: басқарушылық шешімдерді әзірлеу технологиялары мен модельдері, басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асыру негіздері, тәуекел және белгісіздік жағдайларында басқарушылық шешімдерді модельдеу; басқарушылық шешімдерді талдау, болжау және оңтайландыру әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Проджект менеджмент

    Пәннің мақсаты - жобаларды басқару және жобалық тапсырмаларды тиімді орындау қабілетін қалыптастыру: күнделікті, операциялық, стратегиялық. Қаралатын болады: жобадағы тәуекелдер мен өзгерістерді үйлестіру және басқару; жобалау жұмыстарының құрылымдық декомпозициясын әзірлеу; стейкхолдерлермен коммуникация құру; Waterfall, Scrum, Trello, Kanban және т. б. құралдарды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логистика

    Пәннің мақсаты - кәсіпорындағы логистикалық процесті басқарудың жүйелік тәсілін қалыптастыру, логистикалық шығындар мен ресурстарды азайту тәсілдерін зерттеу. Мыналар зерделенеді: логистикалық басқару үшін ақпараттық жүйелерді құру қағидаттары; сатып алу логистикасын ұйымдастыру тәртібі; өндірістік қоймалау жүйесі; тауарларды бөлу; логистикалық шығындарды айқындау және оңтайландыру; материалдық ағындарды оңтайландыру әдістері; көлік логистикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық контекстегі операциялық менеджмент

    Пәннің мақсаты - цифрлық контексте операциялық менеджмент проблемаларын анықтау және шешу дағдыларын қалыптастыру. Бұл модулде цифрлық контекстегі операциялық стратегиялар; өндірісті жобалау; жеткізу жүйесін басқару; өндірісті ұйымдастыру және кеңістіктік ағындарды басқару; жұмыс орнын жобалау және жұмысты тиімді ұйымдастыру; өндірістік қызметті, материалдық-өндірістік қорларды жоспарлау және басқару; цифрлық контексте сапаны жоспарлау және басқару зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бренд-менеджмент

    Пәннің негізгі мақсаты-компанияның бренд менеджменті бағдарламасын құру, брендингтің тиімділігін бағалау, бренд элементтерін, қаптаманы және корпоративті сәйкестендіруді дамыту процесін ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыру. Бағдарлама брендтерді жобалау, ілгерілету және капиталдандыру кезінде аналитикалық, креативті және инновациялық қызмет дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өндірістік үдерістер мен сапаны басқару

    Пәннің мақсаты - кәсіпорында өндірісті ұйымдастыру, сапа және бәсекеге қабілеттілікті басқару әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Сапаны басқарудың мәні мен түсінігі, сапа менеджментінің негіз қалаушы қағидаттары, TQM тұжырымдамасының негізгі ережелері, сапаны жоспарлау, СМЖ шеңберіндегі 9000 сериялы ISO халықаралық стандарттары, сапаны бағалау және өлшеу әдістері, кайдзен философиясы және үнемді технологиялар зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өзгерістерді басқару және шешім қабылдау

    Пәннің мақсаты - ұйымдастырушылық өзгерістер шеңберінде күрделі, стандартты емес міндеттерді шешу үшін материалдық-техникалық, еңбек, қаржы ресурстарын тиімді пайдалануға бағытталған басқарушылық ықпал ету қабілеттерін қалыптастыру: ұйымдастырушылық өзгерістер түрлері; ұйым дағдарысының алдын алу немесе оны еңсеру бойынша өзгерістерді тану, диагностикалау, қабылдау және іске асыру әдіснамасы, өзгерістерге қарсы тұру себептері; өзгерістерді басқару құралдары зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логистика және жеткізу тізбегін басқару

    Пәннің мақсаты - бірыңғай ақпараттық қамтамасыз етуді қалыптастыру негізінде жеткізу тізбегін ұйымдастыру және оларды басқару тиімділігін бағалау дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенеді: жеткізу тізбектеріндегі интеграция; стратегиялық аутсорсинг; жабдықтау тізбектерін ұтымды ұйымдастыру, сатып алу, жеткізу тізбектеріндегі CRM - модельдер; жеткізу тізбектеріндегі көлікті интеграцияланған басқару; жеткізу тізбектеріндегі дистрибуция; логистиканы ақпараттық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке брендті басқару

    Пәннің негізгі мақсаты-жеке брендті басқару стратегиясын құру, жеке брендингтің тиімділігін бағалау, бренд элементтерін, стильді дамыту процесін ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыру. Бағдарлама перональды брендті жобалау, жылжыту және капиталдандыру кезінде аналитикалық, шығармашылық және инновациялық дағдыларды игеруге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби коммуникациялар және көпшілік алдында сөйлеу

    Пәннің мақсаты бизнес-коммуникацияны тиімді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Мынадай сұрақтар қарастырылады: практикада шешілетін бизнестегі коммуникация міндеттері; қазіргі заманғы бизнес коммуникацияның негізгі қағидаттары мен ережелері; бизнес коммуникациядағы қазіргі заманғы ақпараттық және цифрлық технологиялар; коммуникацияның жаңа әдістері арқылы ресурстарды сатып алуды, жабдықтауды, жеткізуді, қорларды және ресурстарды бөлуді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Self-management

    Пәннің мақсаты: жеке ресурстарды ұйымдастыру, жоспарлау және тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Мынадай сұрақтар зеріттеледі: жеке менеджментті құру және дамыту, іскерлік келіссөздер дағдысы, тайм-менеджменттің негізгі қағидалары, жеке ресурстарды ұйымдастыру және жоспарлау әдістері, зияткерлікті басқару жүйесінде мақсаттарға қол жеткізу кезеңдері, проблемаларды еңсеру, 80/20 әдісінің мәні, жеті "R" тайм-менеджмент жұмыс кеңістігін ұйымдастыру қағидалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және бизнес коммуникация

    Пәннің мақсаты - қарым-қатынасты тиімді жүзеге асыру, команда құру, қақтығыстар мен стрессті басқару, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру қабілеттерін қалыптастыру. Мыналар зерделенеді: көшбасшы, әлеуметтік сәулетші ретінде; менеджер мен тиімді көшбасшының сипаттамасы; кәсіпорындағы көшбасшылық ұстанымдарының әлеуметтік өлшемдері; көшбасшылық стратегиясы ретінде көшбасшылық стилі; басшы имиджін қалыптастыру; жеке құндылықтар жүйесі; Гембаның маңыздылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тәлімгерлік және коучинг

    Пәннің мақсаты - жеке өсу технологияларын жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру және басқарушылық біліктілікті дамытуда коучингті қолдану. Оқыту және персоналды дамыту нысаны ретінде коучинг, коучинг әдістемесі, "коуч-клиент" өзара қарым-қатынасы, жеке және іскерлік коучинг процесі, life –skills-коучинг кезіндегі коучинг кезеңдері және олардың мазмұны, Іскерлік коучинг және даму коучингі зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Адам ресурстарын басқару

    Пәннің мақсаты - адам ресурстарын басқару, штатты жоспарлау және жинақтау бойынша дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: персоналды бағалау жүйесін жетілдіру, KPI жүйесін пайдалану ерекшеліктері, еңбек өнімділігін арттыру, қолда бар еңбек ресурстарын ұтымды пайдалану; персоналды дамыту; тиімді жұмыс үшін ұйымдастырушылық және экономикалық жағдайлар жасау, қызметкерлердің кәсіби құзыреттілігін арттыру; ынталандыру әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • қаржылық және бухгалтерлік есеп пен есептілік деректерін талдау және оларды экономикалық есептерді жүргізу және стратегияны іске асыру үшін қалыптастырылған ақпарат көздері ретінде пайдалану;
  • cтратегиялық маркетинг және өнімді жылжыту құралдарын дұрыс пайдалану негізінде брендті жылжыту стратегиясы мен маркетингтік бағдарламаларды әзірлеу.
  • еңбек нарығының жай-күйі туралы деректерді жүйелеу, өңдеу және талдау негізінде персоналды іріктеу, орналастыру, ынталандыру және дамыту тұжырымдамасы, жалақы деңгейі, түрлі кәсіпорындарға уәждеудің қазіргі заманғы әдістері мен әлеуметтік бағдарламалар мәселелері бойынша кадр саясатын және стандарттарды дайындау;
  • Business Intelligence заманауи құралдарын, қаржылық талдау, цифрлық мркетингті дамыту, операциялық менеджмент проблемаларын цифрлық контексте қою және шешу үшін Big Data әдістерін қолдану
  • жобаның техникалық-экономикалық негіздемесін құру, таза дисконтталған кірісті, рентабельділік индексін, кірістіліктің ішкі нормасын, жобаның өтелу мерзімін анықтау.
  • жеке тұлғалық өсу бағдарламасын құру, ол өз бойында аспаптық, тұлғааралық, жүйелік, тұлғалық құзыреттіліктерді, басқарушылық дағдыларды – көшбасшылық, мақсат қою, шешім қабылдау, тайм менеджменттің, коучингтің негізгі әдістерін тиімді пайдалану, сөйлесуді құру және қолдау, құрылымдау және сұхбат жүргізу.
  • жаһандану жағдайында макроэкономикалық өзгерістер мен бизнес-трендтердің даму болжамын ескере отырып, ұйымдардың тиімді жұмыс істеуі мен дамуын қамтамасыз ететін оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау модельдерін әзірлеу
  • бұқаралық ақпарат құралдарымен, мемлекеттік және қоғамдық құрылымдармен және жұмыс берушілермен басқару мәселелері, басқарушылық кеңес берудің түрлері, әдістері, технологиялары, осы әдістерді қолдану салалары және олардың шектеулері туралы диалог жүргізу.
  • бизнестің негізгі функционалдық салаларымен байланысты жағдайлар мен процестерді талдау бойынша жүйені құру: компанияның даму стратегияларын әзірлеу және іске асыру, адамдарды және ұйымдарды басқару, қаржы, инновациялар, операциялар мен өзгерістерді басқару, жобаларды басқару;
  • ұйым қызметінің мақсаттарына, міндеттеріне және ішкі, сыртқы жағдайларына сәйкес келетін стратегияның ұйымдық құрылымын қалыптастыру және өндірістік ағын мен логистикалық жүйені құру.
  • дивидендтер саясатын және қаржы активтерінің неғұрлым тиімді құрылымын қалыптастыру, пассивтер мен қарыз қаражатының оңтайлы құрылымын белгілеу, ұйым ресурстары шығысының негізгі бағыттарын анықтау, қаржылық нәтижелер көрсеткіштерін бақылау.
  • мотивацияны, көшбасшылықты, топтық динамиканы, жанжалдарды басқаруды және жоғары корпоративтік мәдениетті және бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін қоса алғанда, адам ресурстары мен ұйымдастырушылық тәртіпті тиімді басқарудың жеке моделін әзірлеу.
Top