Көшбасшылық және бизнес коммуникация

  • Пәннің мақсаты - қарым-қатынасты тиімді жүзеге асыру, команда құру, қақтығыстар мен стрессті басқару, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру қабілеттерін қалыптастыру. Мыналар зерделенеді: көшбасшы, әлеуметтік сәулетші ретінде; менеджер мен тиімді көшбасшының сипаттамасы; кәсіпорындағы көшбасшылық ұстанымдарының әлеуметтік өлшемдері; көшбасшылық стратегиясы ретінде көшбасшылық стилі; басшы имиджін қалыптастыру; жеке құндылықтар жүйесі; Гембаның маңыздылығы.
  • Образовательная программа 7M04107 Іскерлік әкімшілендіру
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top