Көліктік-логистикалық қызметтерді нарықтық зерттеу

  • Негізгі кәсіби білімді қалыптастыру: көлік қызметтері нарығының қалыптасуының заңдылықтары мен ерекшеліктерін және көліктегі қызметтің негізгі бағыттарын зерттеу, қазіргі жағдайда көліктегі коммерциялық жұмысты ұйымдастыру, тасымалдауды ұйымдастыруда және оларды орындау процесінде көлік кәсіпорындарының коммерциялық қызметін жоспарлау, көлік кәсіпорнында сапа жүйесін құру процестері. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант нарықты бағалаудың сандық және сапалық әдістеріне жіктеуге, ақпаратты жинау әдістерінің бірін қолдана отырып, нарықты зерттеуді анықтауға және жүргізуге қабілетті: сауалнамалар, фокус-топтар, терең сұхбат, далалық зерттеулер немесе эксперименттер, бақылаулар. SWOT талдау әдістерін, Портер бәсекесінің моделін және McKinsey/GE моделін қолдана отырып, көлік-логистикалық қызметтер нарығының тартымдылығын бағалауға қабілетті. Бұл курста мыналар оқытылады: - көлік қызметтері нарығын зерттеу; - маркетингтік зерттеу әдістері; - тасымалдау көлемін болжау; - тасымалдауды ұйымдастыру және көліктегі қозғалыс қауіпсіздігі саласындағы қызметті регламенттейтін нормативтік құжаттама.
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top