Бизнес-зерттеу

  • Пәннің мақсаты нарық пен бизнес-ортаны зерттеудің сандық және сапалық әдістерін қолдану дағды-ларын қалыптастыру. Бизнес-зерттеулер мен бизнес-аналитика негіздері, зерттеу проблемасын айқындау, гипотезаны тұжырым-дау, зерттеу объектісі мен тақыры-бын айқындау; бастапқы зерттеу әдістері: сауалнамалар, сұхбаттар, эксперименттік зерттеулер, байқау-лар; бизнес-зерттеулердің сапалы әдістері: фокус-топтар, терең сұх-баттар, негізгі бизнес-модельдер, өнімдер мен қызметтер зерделе-нетін болады.
  • Образовательная программа 7M04109 Сандық медиа және PR саласындағы EMBA
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top