Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04109 Сандық медиа және PR саласындағы EMBA в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

Оқыту нәтижелері

  • негізгі стейкхолдерлермен тиімді қарым-қатынас жасау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру
  • Компанияның іскерлік беделін нығайтуға және оның акционерлік құнының өсуіне ықпал ету үшін коммуникацияларды стратегиялық басқаруда тиімді шешімдерді қолдану
  • медиарынықтағы цифрлық инновацияларды ескере отырып, өзекті өзгерістерді енгізу және сана мен көшбасшылық құзыреттерді трансформациялау дағдыларын қалыптастыру
  • Цифрлық коммуникациялардың ерекшеліктерін ескере отырып, ақпараттық ағындарды құру және тарату, креативті ойлау дағдыларын және өз жұмысында PR-жылжыту үшін цифрлық маркетингтік стратегияларды тиімді іске асыру қабілетін қалыптастыру
  • Табысты PR-кампанияларды құру үшін коммуникацияларды басқару саласындағы іскери және ең танымал тәсілдер мен құралдарды игеру
  • Тұтынушы үшін брендтің құндылығын оның ұтымды немесе эмоционалды сипаттамаларын өзгерту және түзету, бәсекеге қабілеттілігін арттыру арқылы арттыру
  • Релевантты алаңдарды анықтау, брендтің мақсатты аудиториясына талдау жүргізу және медиа жоспарлау үшін аналитикалық құралдарды меңгеру
  • Сандық құралдарды қолдана отырып, дағдарыстық жағдайларда тиімді қарым-қатынас жасау қабілеті, қол жетімді сандық құралдарды қолдана отырып, дағдарыстық жағдайдан шығудың практикалық алгоритмін жасай білу
Top