Жаһандық ұйымдардағы Маркетинг негіздері

  • Ғаламдық маркетингтік стратегиялардың нарықтарды терең түсінуді көрсететін және бүкіл әлемдегі клиенттер үшін құнды ұсыныстар жасау жолдарын зерттейді. Жалпы алғанда, маркетингтік стратегияны әзірлеу сегментациядан, бағыттаудан және позициялаудан тұрады. Сегментация-бұл салыстырмалы түрде гетерогенді жаппай нарықты салыстырмалы түрде біртекті нарық сегменттеріне бөлетін процесс. Таргетинг-бұл біздің бизнесіміздің табысқа жету мүмкіндігі жоғары болатын мүмкіндіктерді талдайтын және клиенттерді анықтайтын процесс. Орналастыру-бұл "толық ұсынысты" (өнім, қызмет, бөлу және баға) құру және осы "жалпы ұсыныстың" артықшылықтарын мақсатты нарық мүшелеріне беру процесі. Студенттерді жаһандық бәсекелестікке сыни қарауға шақырады. Терминдер мен ұғымдарды механикалық жаттау студенттерді жаһандық нарықтарда бизнесті басқаруға дайындау үшін жеткіліксіз.
  • Образовательная программа 6B04193 Халықаралық сауда
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top