6B04193 Халықаралық сауда в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бизнесті жүргізуге немесе көшбасшылық рөлге ие болуға, әлемнің кез-келген бөлігінде еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, фундаментталды білімі және іргелі дүниетанымы бар, мәдениетаралық және зерттеу дағдылары бар, AI, IoT және блокчейн сияқты революциялық технологияларды жеткізу тізбегін басқару, тәуекелдерді жүйелі бағалау, тауарлар мен қызметтердің экспорты мен импорты үшін, сондай-ақ халықаралық сауданы жүргізудің тиімді стратегияларын әзірлеу үшін экономикалық келісімдерді пайдалануды меңгерген, жоғары білімді білікті кәсіби кадрларды даярлау https://webapp4.asu.edu/programs/t5/majorinfo/ASU00/TBINTRABS/undergrad/false?init=false&nopassive=true
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B046 Қаржы, экономика, банк және сақтандыру ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Service Learning
Пән келесі түсініктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді, атап айтсақ, халықтың әлеуметтiк қорғалмаған топтарының пайдасына теориялық дайындық және әлеуметтiк жағынан пайдалы қызмет арқылы қоғамға әлеуметтiк қызмет көрсету және адамгершiлiк, моральдық-этикалық құндылықтар мен азаматтылықты тәрбиелеу тәжірибесiн қалыптастыру; қоғамның негізгі проблемаларын тұжырымдау және түсіну, әлеуметтік жобаларды сыни талдау және командамен жұмыс істеу қабілеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық
Курста табиғат, көшбасшылық анықтамасы, көшбасшылық қасиеттер теориясы зерттеледі. Оқу көшбасшылығына жағдайлық тәсіл қолданылады. Студент өзінің әлеуетін ашу және бағыныштылардың таланттарын тану, өсу мен дамуға деген көзқарасты қалыптастыру, мотивация мен табысқа қалай әсер ету керектігі туралы сұрақтарға жауап беру дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көпшілікке сөйлеу
Пән көпшілік алдында сөйлеудің негізгі әдістері мен тәсілдерін, сөйлеуге дайындық әдістерін қолдануға; логика мен эвристикалық риториканың негіздерін, сондай-ақ ауызша коммуникациялардағы стилистикалық және лексикалық әдістерді көрсетуге; көпшілік алдында сөйлеудің мақсаттарын ұсынуға, қойылымның жоспары мен композициясын дайындауға, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардың бірқатар ғылыми тақырыптарында сөйлеуге.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Free Electives
ASU каталогындағы пәндер, бұл студенттердің трансферттік құзыреттіліктерін (кәсіби, жеке және ақпараттық) жетілдіруге мүмкіндік береді, бұл ақпарат алмасу, коммуникация, жалпы көзқарас, қолданбалы мәселелерді шешуде және жобаларды іске асыруда креативті ойлау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаһандық менеджмент негіздері
Курс жаһандық ортадағы басқару функцияларына ерекше назар аудара отырып, менеджменттің негізгі тұжырымдамалары туралы түсінік қалыптастырады. Жаһанданудың салдарын зерттейді; ұйымдастырушылық құрылымды, стратегия мен процестерді қалыптастырудағы жаһандық ортаның рөлі, сондай-ақ күрделі мәдениаралық жағдайдағы басқарудың негізгі принциптерін қарастырады. Жаһандық Институционалдық тетіктер мен макроэкономикалық мәселелерді атап көрсетеді. Жаһандық саяси экономиканы, құқықтық жүйелер мен әлеуметтік-мәдени ортаны түсіну үшін жаһандық бизнес тұжырымдамаларын қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Макроэкономика негіздері
Курс аясында студенттер базалық макроэкономикалық талдау өткізу елдегі, әлемдегі экономикалық жағдайды талдау, экономикалық институттар және табыс деңгейін, баға деңгейін және жұмыспен қамту деңгейін анықтайтын факторларды аңықтау қабілеттіктеріне ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қысқаша есептеулер
Студенттер курсты аяқтағанда нәтиже ретінде элементар функцияларды дифференциалдық және интегралдық есептеу жүргізу және оларды тәжірибелік мәселерді шешу үшін қолдану дағдысына ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Статистика элементтері
Статистиканың негізгі тұжырымдамалары мен әдістері, оның ішінде сипаттамалық статистика, маңыздылық сынақтары, бағалау, іріктеу және корреляция қарастырылған. Курс аясында студенттер статистика тәсілдерін кәсіби тәжирібе барысында қолдану құзыреттілігіне ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жаһандық бизнес және кәсіби даму дағдылары
Сыни тұрғыдан ойлауды, қарым-қатынасты, презентацияларды және жоғары курстарға арналған мамандандырылған GM курстарында, сондай-ақ халықаралық тағылымдамаларда, шетелде оқу және магистратурада жұмыс істеу тәжірибесін алу үшін қажетті желілік дағдыларды дамытатын барлық студенттер үшін қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Технологиялық, Әлеуметтік және тұрақты жүйелер
Пән тиісті тарихи мысалдар мен қазіргі өзекті мәселелерді қолдана отырып, технологияның тұрақты даму мен қоғамға әсері туралы түсінік қалыптастырады және мәдени дамудың шеңберінде тұрақтылық пен әртүрлі жаңа технологияларды кемелдендіру идеялары түсіндіріледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Микроэкономика негіздері
Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер базалық микроэкономикалық талдауды жүргізе алады; қолданбалы есептерді шешу кезінде фирма теориясын қоса алғанда, алмасу мен өндіріс теориясын және микроэкономикалық үлгілерді қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жаһандық ұйымдардағы Маркетинг негіздері
Ғаламдық маркетингтік стратегиялардың нарықтарды терең түсінуді көрсететін және бүкіл әлемдегі клиенттер үшін құнды ұсыныстар жасау жолдарын зерттейді. Жалпы алғанда, маркетингтік стратегияны әзірлеу сегментациядан, бағыттаудан және позициялаудан тұрады. Сегментация-бұл салыстырмалы түрде гетерогенді жаппай нарықты салыстырмалы түрде біртекті нарық сегменттеріне бөлетін процесс. Таргетинг-бұл біздің бизнесіміздің табысқа жету мүмкіндігі жоғары болатын мүмкіндіктерді талдайтын және клиенттерді анықтайтын процесс. Орналастыру-бұл "толық ұсынысты" (өнім, қызмет, бөлу және баға) құру және осы "жалпы ұсыныстың" артықшылықтарын мақсатты нарық мүшелеріне беру процесі. Студенттерді жаһандық бәсекелестікке сыни қарауға шақырады. Терминдер мен ұғымдарды механикалық жаттау студенттерді жаһандық нарықтарда бизнесті басқаруға дайындау үшін жеткіліксіз.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жаһандық ұйымдар үшін бухгалтерлік есеп принциптері (
Курс қаржылық және басқарушылық есеп негіздері, компанияның қаржылық есептілігінде экономикалық оқиғаларды бейнелеу әдістері, оның ішінде баланстар мен ақша қаражаттарының қозғалысы туралы есептер туралы түсінік қалыптастырады. Акционерлер мен қызметкерлердің пайдалануы үшін қаржылық есептілік көрсеткіштерін есептеу әдістемесін, несиелік шешімдер қабылдау және / немесе компанияның эмиссиялық бағалы қағаздарын бағалау үшін сыртқы мүдделі тараптардың, несие берушілердің және клиенттердің кәсіпорынды бағалауын түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілі (First-Year Composition)
Пән сыни оқу және жазу және жазба сөз бен зерттеу мақаласын жазудағы логика мен дәлелдеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаһандық экономикадағы Big Data
Көпұлтты ұйымдардың әлемдік экономикада бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізу үшін үлкен деректерді стратегиялық тұрғыдан қалай пайдаланатынын түсіндіреді. Басқару тұрғысынан үлкен деректердің маңызды аспектілерін қамтиды. Бағалаудың сенімді негізін құру үшін ғаламдық деректерді және бұл деректерді жинау әдістеріндегі айырмашылықтарды, заңды шектеулерді және мәдени түсіндіруді ескере отырып қалай стандарттау керектігін терең түсіну қажет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Іскерлік және кәсіби этика
Студенттер бизнестегі саясат пен шешімдерге әсер ететін құқықтық теориялар, этикалық мәселелер және ережелер туралы түсінік алады; құқықтық және этикалық аспектілерді ескере отырып, басқару шешімдерін әзірлеудегі практикалық дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Менеджерлерге арналған іскерлік құқық және этика
Студенттер бизнестегі саясат пен шешімдерге әсер ететін құқықтық теориялар, этикалық мәселелер және ережелер туралы түсінік алады; құқықтық және этикалық аспектілерді ескере отырып, басқару шешімдерін әзірлеудегі практикалық дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаһандық ұйымдарды қаржы қағидалары
Курс студенттердің бәсекеге қабілетті жаһандық ортада құндылық құру мақсатында қаржылық және инвестициялық шешімдер қабылдауға қажетті құралдарды қолдану дағдыларын қалыптастырады. Студенттер қаржылық талдау мен болжау әдістерін; айналым капиталы мен инвестицияларды басқару дағдыларын (ақша ағындарын, капитал құнын анықтау, дисконтталған ақша ағындарын бағалау және капиталды қалыптастыру туралы шешімдер қабылдау) игереді және қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бизнесті талдауға арналған математика
Пән бизнесті талдау үшін математикалық әдістерді түсінуге және қолдануға бағытталған, соның ішінде: Лагранж көбейткіштері, сызықтық бағдарламалау, сызықтық алгебра, аралық ықтималдылық, кездейсоқ шамалар, дискретті және үздіксіз үлестірулер
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаһандық экономикадағы мемлекеттер мен нарықтар
Жаһандық менеджерлер үлкен мүмкіндіктер мен тәуекелдерді ұсынатын халықаралық экономикада жұмыс істейді. Жаһандану халықаралық сауда, инвестициялар және экономикалық даму мүмкіндіктерін күрт кеңейтті. Сонымен бірге, жаһандық менеджерлер сауда соғыстарының, халықаралық қаржылық дағдарыстардың және нарықтар мен ресурстар үшін бәсекелестіктің күшеюімен күресуге мәжбүр. Сонымен қатар, Халықаралық Валюта Қоры, Дүниежүзілік сауда ұйымы және Дүниежүзілік банк тобы сияқты халықаралық ұйымдар халықаралық бизнес операцияларына тікелей әсер етеді. Тез өзгеретін және серпінді жаһандық саясатты түсіну үшін аналитикалық құралдарды әзірлейді. Осы құралдардың көмегімен менеджерлер тәуекелдерді болжауға және жаһандық экономиканың мүмкіндіктерін пайдалануға дайын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Халықаралық экономикаға шолу
Халықаралық сауда, коммерциялық саясат, сауда теориясы, кедендік одақтар және халықаралық валюта мәселелерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Компьютерлік қосымшалар және ақпараттық технологиялар
Пән бағдарламалық қамтамасыздандырудың тиімділігі мен тиімділігі мен жеделдігін қамтамасыз ету үшін электронды таблицалар негізінде аккредиттеу бизнес-аналитикасы және тиімділігі туралы ақпарат береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілі (First-Year Composition) 2
Пән сыни оқу және жазу және жазба сөз бен зерттеу мақаласын жазудағы логика мен дәлелдеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Менеджмент (ілгері курс)
Пән менеджменттің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын бөліп көрсетуге; қазіргі заманғы басқарушылық ойлауды қалыптастыруға; менеджменттің негізгі әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, қолданбалы міндеттерді шешуге; басқарушылық шешімдердің ұсынылатын нұсқаларын сыни бағалауға, компанияны дамыту стратегияларын әзірлеу және оларды жүзеге асыруға қатысуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аймақтық басқару ортасы
Пән талдамалық құралдарды қолдану дағдыларын және әлемнің түрлі елдерінде және аймақтарында кәсіпкерлік қызмет жүргізілетін саяси, әлеуметтік, мәдени және экономикалық жағдайларды түсінуді дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мәдениетаралық коммуникация және келіссөздер
Курс ғаламдық дүниетанымды дамыту үшін мәдениетаралық коммуникация негіздері туралы түсінік қалыптатырады. Мәдениетаралық жаһандық келіссөздер теориясын, принциптерін, процестері мен әдістерін, оларды әр түрлі жағдайда сәтті жүргізу үшін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаһандық кәсіпкерлік
Кәсіпкерлікпен және халықаралық және жаһандық ауқымда жаңа кәсіпорындар құрумен айналысады. Осылайша, ол көптеген идеяларды, тұжырымдамаларды және Халықаралық бизнес пен жаһандық басқару негіздерін дәстүрлі кәсіпкерлік тұжырымдамаларымен біріктіреді. Бұл компания деңгейінде басталады, кәсіпкерлердің жаңа кәсіпорындарды қалай бастайтындығы және іске қосуы туралы негізгі идеяларды қарастырады.Содан кейін ол жаңа бизнес құрудағы, салалық талдаудағы және перспективалық идеяларды кеңейтудегі бизнес-модельдердің рөлін ескере отырып, сала деңгейіне дейін кеңейеді. Халықаралық және жаһандық деңгейлерде ұлтаралық салыстырмалы кәсіпкерлік, пайда болған жаһандық кәсіпорындар, дамып келе жатқан нарық пен дамушы елдердегі кәсіпкерлік, сондай-ақ венчурлық капиталдың жаһандық нарығы сияқты тақырыптарға тоғыстырылған. Сондай-ақ, әлеуметтік кәсіпкерлік және отбасылық бизнес сияқты жаһандық кәсіпкерлік саласындағы бірқатар арнайы тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Халықаралық сауда және аймақтық экономикалық келісімдер
Әлемдік қаржы мен саудадағы, сондай-ақ аймақтық сауда келісімдеріндегі (GFTAREAs), әсіресе ұлттық іскерлік орта мен жаһандық саяси экономикаға қатысты соңғы тенденцияларды зерттейді. Жаһандану мен регионализмнің бизнестегі шешімдер қабылдауға және ұлттық деңгейдегі және жаһандық саяси экономикадағы саясатқа қалай әсер ететіні қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаһандық ұйымдар үшін жеткізу тізбегі операциялары
Пән жеткізу тізбегін басқарудың негізгі элементтері туралы түсінік қалыптастырады. Оқушылардың интеграцияланған жеткізу тізбегін 0алыптастыру және оның компанияның бизнес стратегиясына сәйкестігін бағалау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көпұлтты ұйымдық көшбасшылық
Ғаламдық бәсекеге қабілеттіліктің ажырамас бөлігі болып табылатын көпұлтты ұйымдастырушылық басқару стратегияларын, ұйымдастырушылық практиканы / жүйелерді және олармен байланысты басқару дағдыларын зерттейді. Кешендік стратегины іске асырудын аналитикалық құралдарынын қолданылуын түсіну және бәсекеге қабілетті адамдар мен командаларды ұйымдастыру және басқару дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жаһандық тәуекелдерді бағалау және басқару
Пән аймақтық және елдік тәуекелді бағалаудың тұжырымдамасы мен дағдыларын және оның шетелдік кәсіпорындар мен инвесторлардың қызметіне әсерін түсінуді дамытады және осындай тәуекелді төмендету үшін басқару стратегияларын анықтау, талдау және әзірлеу қабілеттерін дамытады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Оқыту нәтижелері
- Гуманитарлық және қоғамдық ғылымның негізгі элементтерін сипаттау, талдау және түсіндіру, қазіргі тарихтың дамуы, этикалық, мәдени және әлеуметтік құндылықтарды, оның ішінде қоғамға қызмет ету, ашу және қолдану
- бағдарламаның негізгі тілінде академиялық мәтіндерді және басқа екі тілде базалық мәтіндерді оқу, жазу және ұсыну; кәсіби және күнделікті қарым-қатынас процесінде пайдалану мақсатында мәтіндік ақпаратты алу, қорыту және түсіндіру
- микро және макродеңгейлердегі экономикалық теорияның іргелі аспектілерін сипаттау және талдау; елдегі және әлемдегі экономикалық және әлеуметтік ахуалға талдау және бағалау жүргізу; мемлекеттің экономикаға әсер ету нысандарын, әдістері мен механизмдерін түсіну
- Заманауи көшбасшылық теориялар негізінде ұйымның мақсаттарына жету үшін көпұлтты ұжымның дамуы мен мотивациясын басқару; ғаламдық масштабта мәдениетаралық мәселелерді шешу, трансұлттық кәсіпорындарды, ұйымдар мен агенттіктерді басқару немесе әлемнің кез-келген бөлігінде жетекші рөл атқару
- тиісті теориялар мен әдіснамаларды таңдау, деректерді талдау және теориялық зерттеулерде немесе қолданбалы жобаларда қорытындылар әзірлеу үшін сыни ойлау дағдыларын, коммуникациялық дағдыларды қолдану қабілеті
- AI, IoT және blockchain сияқты серпінді технологияларды қолдану; өзекті және нақты ақпарат алу, факторлық талдау жүргізу, деректер базасын және компанияның ақпараттық ағындарын оңтайландыру үшін зерттеу әдістері мен IT құралдарын түсіндіру, таңдау және қолдану мүмкіндігі.
- жеке бизнес ұйымдарының, үкіметтердің, халықаралық ұйымдардың, азаматтық қоғам қауымдастықтарының және коммерциялық емес ұйымдардың мүдделері мен қызметін жаһандық контексте ажырата білу; іскерлік этика, тұрақты даму және халықаралық корпоративтік жауапкершілік қағидаттарын қоса алғанда
- экономика, менеджмент теориясын және ғылыми негіздемелерді, атап айтқанда: статистикалық, математикалық, кейстер, эконометрикалық және сапалы зерттеулер негізінде экономикалық, саяси және әлеуметтік проблемаларды бағалау қабілеті
- Маркетинг кешенін, операциялық және қаржылық стратегиялар мен тактиканы, тәуекелдерді бағалау мен болжауды қамтитын жаһандық бизнес-жоспарлау нәтижелерін әзірлеу, орындау және талдау, халықаралық нарықтарда бизнес жүргізудің саяси, мәдени және экономикалық аспектілерін терең түсіну
- Кез келген масштабтағы іркілістер арқылы шекара арқылы тауарлар легінің тиімділігін барынша арттыра және жақсарта отырып, халықаралық кәсіпорын мен жеткізілімдер тізбегінің операцияларын түсіну және оңтайландыру; сондай-ақ халықаралық сауданы жүргізу мен тауарлар мен қызметтер экспортының тиімді стратегияларын әзірлеу және іске асыру