Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04193 Халықаралық сауда в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бизнесті жүргізуге немесе көшбасшылық рөлге ие болуға, әлемнің кез-келген бөлігінде еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, фундаментталды білімі және іргелі дүниетанымы бар, мәдениетаралық және зерттеу дағдылары бар, AI, IoT және блокчейн сияқты революциялық технологияларды жеткізу тізбегін басқару, тәуекелдерді жүйелі бағалау, тауарлар мен қызметтердің экспорты мен импорты үшін, сондай-ақ халықаралық сауданы жүргізудің тиімді стратегияларын әзірлеу үшін экономикалық келісімдерді пайдалануды меңгерген, жоғары білімді білікті кәсіби кадрларды даярлау https://webapp4.asu.edu/programs/t5/majorinfo/ASU00/TBINTRABS/undergrad/false?init=false&nopassive=true
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B046 Қаржы, экономика, банк және сақтандыру ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Service Learning
Көшбасшылық
-
2 Оқу жылы
Көпшілікке сөйлеу
Free Electives
Жаһандық менеджмент негіздері
Макроэкономика негіздері
Қысқаша есептеулер
Статистика элементтері
Жаһандық бизнес және кәсіби даму дағдылары
Технологиялық, Әлеуметтік және тұрақты жүйелер
Микроэкономика негіздері
Жаһандық ұйымдардағы Маркетинг негіздері
Жаһандық ұйымдар үшін бухгалтерлік есеп принциптері (
-
3 Оқу жылы
Ағылшын тілі (First-Year Composition)
Жаһандық экономикадағы Big Data
Іскерлік және кәсіби этика
Менеджерлерге арналған іскерлік құқық және этика
Жаһандық ұйымдарды қаржы қағидалары
Бизнесті талдауға арналған математика
Жаһандық экономикадағы мемлекеттер мен нарықтар
Халықаралық экономикаға шолу
Компьютерлік қосымшалар және ақпараттық технологиялар
Ағылшын тілі (First-Year Composition) 2
Менеджмент (ілгері курс)
Аймақтық басқару ортасы
Оқыту нәтижелері
- Гуманитарлық және қоғамдық ғылымның негізгі элементтерін сипаттау, талдау және түсіндіру, қазіргі тарихтың дамуы, этикалық, мәдени және әлеуметтік құндылықтарды, оның ішінде қоғамға қызмет ету, ашу және қолдану
- бағдарламаның негізгі тілінде академиялық мәтіндерді және басқа екі тілде базалық мәтіндерді оқу, жазу және ұсыну; кәсіби және күнделікті қарым-қатынас процесінде пайдалану мақсатында мәтіндік ақпаратты алу, қорыту және түсіндіру
- микро және макродеңгейлердегі экономикалық теорияның іргелі аспектілерін сипаттау және талдау; елдегі және әлемдегі экономикалық және әлеуметтік ахуалға талдау және бағалау жүргізу; мемлекеттің экономикаға әсер ету нысандарын, әдістері мен механизмдерін түсіну
- Заманауи көшбасшылық теориялар негізінде ұйымның мақсаттарына жету үшін көпұлтты ұжымның дамуы мен мотивациясын басқару; ғаламдық масштабта мәдениетаралық мәселелерді шешу, трансұлттық кәсіпорындарды, ұйымдар мен агенттіктерді басқару немесе әлемнің кез-келген бөлігінде жетекші рөл атқару
- тиісті теориялар мен әдіснамаларды таңдау, деректерді талдау және теориялық зерттеулерде немесе қолданбалы жобаларда қорытындылар әзірлеу үшін сыни ойлау дағдыларын, коммуникациялық дағдыларды қолдану қабілеті
- AI, IoT және blockchain сияқты серпінді технологияларды қолдану; өзекті және нақты ақпарат алу, факторлық талдау жүргізу, деректер базасын және компанияның ақпараттық ағындарын оңтайландыру үшін зерттеу әдістері мен IT құралдарын түсіндіру, таңдау және қолдану мүмкіндігі.
- жеке бизнес ұйымдарының, үкіметтердің, халықаралық ұйымдардың, азаматтық қоғам қауымдастықтарының және коммерциялық емес ұйымдардың мүдделері мен қызметін жаһандық контексте ажырата білу; іскерлік этика, тұрақты даму және халықаралық корпоративтік жауапкершілік қағидаттарын қоса алғанда
- экономика, менеджмент теориясын және ғылыми негіздемелерді, атап айтқанда: статистикалық, математикалық, кейстер, эконометрикалық және сапалы зерттеулер негізінде экономикалық, саяси және әлеуметтік проблемаларды бағалау қабілеті
- Маркетинг кешенін, операциялық және қаржылық стратегиялар мен тактиканы, тәуекелдерді бағалау мен болжауды қамтитын жаһандық бизнес-жоспарлау нәтижелерін әзірлеу, орындау және талдау, халықаралық нарықтарда бизнес жүргізудің саяси, мәдени және экономикалық аспектілерін терең түсіну
- Кез келген масштабтағы іркілістер арқылы шекара арқылы тауарлар легінің тиімділігін барынша арттыра және жақсарта отырып, халықаралық кәсіпорын мен жеткізілімдер тізбегінің операцияларын түсіну және оңтайландыру; сондай-ақ халықаралық сауданы жүргізу мен тауарлар мен қызметтер экспортының тиімді стратегияларын әзірлеу және іске асыру