Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M02127 Хор дирижерлеу в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Хор дирижері, хормейстер, хор әртісі, оқытушы ретінде жалпы мәдени, жалпы кәсіби, арнайы, ғылыми-зерттеу құзыреттердің қалыптасуы.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M027 Дирижирлеу
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Басқару психологиясы
* практикалық басқару қызметінің теориялық және практикалық негіздері * әлеуметтік-психологиялық құзыреттілікті қалыптастыру, * ұжымды басқару психологиясының құрылымы * өндірістік жанжалдарды шешудің себептері мен тәсілдері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
"Жоғары мектеп педагогикасы" пәнінің өзектілігі орта және жоғары кәсіптік оқу орындарын қоса алғанда, магистрлерді педагогикалық қызметке дайындау қажеттілігімен байланысты. Ұсынылатын курс магистрлерді педагогикалық процесті ұйымдастырудың ғылыми тәсілдерімен, студенттердің жеке тұлғасын дамыту, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу мәселелерімен, факторлар мен жағдайлармен, білім алушылардың жас және жеке мінездемелерімен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамаларымен және қағидаларымен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХОР ДИРИЖЕРЛАУ І
Пән магистранттың әмбебап, кәсіби (орындаушылық және педагогикалық) дағдыларын жетілдіруге бағытталған, жоғары мектепте шығармашылық пәндер бойынша дирижерлік және оқытушылық қызмет үшін білім алуға мүмкіндік береді. Дирижерлау техникасын меңгеруі және жетілдіруі, дирижерлау техникасы және орындаушылық интерпретация мәселелері бойынша арнайы әдебиеттерді, орындаушылық мектептердің дәстүрлерін, шығармашылық ұжыммен жұмыстың қазіргі заманғы әдістерін, шығармаларды орындаушылық Талдау әдістемесін білуі, партитуралармен өзіндік жұмыс істеу дағдыларын, пән проблематикасына байланысты оқу-әдістемелік, ғылыми әдебиеттерді меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым философиясы мен тарихы
• қазіргі әлеуметтік-гуманитарлық білімнің негізгі мәселелері мен бағыттарын тереңдете зерделеу, білімге қатысты оның ерекшелігін түсіну; жаратылыстану-ғылыми; * әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың негізгі теориялық тәсілдері мен зерттеу бағдарламаларын меңгеру; * әлеуметтік институт ретінде ғылымның тарихи даму үрдістері туралы білімді қалыптастыру; * кәсіби маңызды мәселелер мен процестерді, фактілер мен құбылыстарды талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми-зерттеу классы І
Пән музыкалық зерттеулер саласындағы әдебиеттерді оқиды. Музыканың барлық салаларындағы түрлі үрдістердің: музыкатану, композиция, әлеуметтану, музыкалық педагогиканың терең және заманауи көрінісін игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ НЕГІЗДЕРІ
Пән ғылыми зерттеудің негізгі дағдыларын, оның жұмыс істеу механизмдері, ғылыми танымның заманауи әдістері мен формаларының жүйесін ғылыми ойлаудың негіздерін қалыптастыру мақсатында қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны магистранттарды магистрлік диссертацияны жазу шеңберінде өзіндік ғылыми жұмысты жоспарлауға және жүзеге асыруға дайындау қажеттілігімен анықталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тлі (кәсіби)
Кәсіби шетел тілі пәнін оқу кезінде қазақ , орыс тілдері, бейіндік пәндер пәндерімен интеграцияны жүргізу қажет. Материалды оқу кәсіби мәтіндерді сауатты және кәсіби оқуға және аударуға, кәсіби терминдерді қолдана отырып, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге көмектеседі. Курсты оқу ғылыми зерттеу нәтижелерін сауатты және ғылыми тілде жазуға, сондай-ақ ғылыми зерттеу мәселелерін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде талқылауға мүмкіндік береді..
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ХОР ДИРИЖЕРЛАУ ІІ
Пән магистранттың әмбебап, кәсіби (орындаушылық және педагогикалық) дағдыларын жетілдіруге бағытталған, жоғары мектепте шығармашылық пәндер бойынша дирижерлік және оқытушылық қызмет үшін білім алуға мүмкіндік береді. Дирижерлау техникасын меңгеруі және жетілдіруі, дирижерлау техникасы және орындаушылық интерпретация мәселелері бойынша арнайы әдебиеттерді, орындаушылық мектептердің дәстүрлерін, шығармашылық ұжыммен жұмыстың қазіргі заманғы әдістерін, шығармаларды орындаушылық Талдау әдістемесін білуі, партитуралармен өзіндік жұмыс істеу дағдыларын, пән проблематикасына байланысты оқу-әдістемелік, ғылыми әдебиеттерді меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми-зерттеу классы ІІ
Пән практикалық, жеке тұлға, жасаушы – орындаушы, сондай-ақ қоғам үшін музыканың маңыздылығын тереңірек түсінуге мүмкіндік береді. Өз қорытындыларын баяндау, ғылыми және қолданбалы типтегі зерттеулердің ережелері мен қорытындыларын дәлелдеу дағдыларын дамытады және дағдыландырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Өнер педагогикасы
Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыруға, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру мен игерудің табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, оқу іскерлігін, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін, өздігінен білім алуды дамытуға, педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдай білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХОР СЫНЫБЫ І
"Хор сыныбы" магистранттың өзіндік кәсіби жұмысының болашағын анықтайтын деңгейде хордың жүйелі репетициялық және концерттік-орындаушылық қызметін ұсынады. Пәннің мазмұны отандық және шетелдік композиторлардың қазіргі шығармашылығын қоса алғанда, түрлі дәуірлер мен стильдердің (a cappella және сүйемелдеумен) шығармаларын орындауды құрайды. Пән дирижерлік практикаға қажетті шығармаларды, арнайы білім мен іскерлікті зерттеудің аналитикалық, интуитивті, эвристикалық әдістерін жүзеге асыруды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ҒЫЛЫМИ МАҚСАТТАРҒА АРНАЛҒАН АҒЫЛШЫН ТІЛІ
Академиялық мақсаттар үшін тілді оқыту пәні Академиялық қарым-қатынас мәдениеті: сөйлеу этикеті, сөйлеу тілінің ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. академиялық ортадағы мінез-құлық
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі музыка ғылымының әдіснамасы
Пән ғылыми қызметтің арнайы кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны қазіргі музыка білімінің іргелі жағдайына сүйенеді және музыкалық ғылымның даму тарихын көрсетеді. Пәннің практикалық мәні оқу-зерттеу жұмысымен және ғылыми жұмыстарды жазумен байланысты анықталады. Музыкалық ғылымның мәнін, мағыналық константасын анықтау, оның өзін-өзі тану. Бұған музыкатану білімінің кеңістіктік-уақытша дамуындағы заңдылықтарды, бағыттарды, үрдістерді зерттеу жатады. Музыкатану объектілері мен пәндерін тануда қолданылатын нақты жолдарды, санаттарды, қағидаттарды, әдістерді зерттеу. Герменевтикалық тәсілге байланысты музыкатану ғылымында қолданылатын терминдер мен ұғымдарды ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХОР ДИРИЖЕРЛАУ БОЙЫНША ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖОБА
Оқу пәні өнер саласының менеджері ретінде іс-әрекетке теориялық-практикалық дайындықты қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұны арт-индустриядағы шығармашылық үрдістің қазіргі тенденцияларын, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын көрсетеді, шығармашылық қызметтің жеке-шығармашылық стиліне бағыттайды. Курсты меңгеру тыңдаушыларға: шығармашылық жобалаудың өзекті мәселелері, арт индустриясындағы жобалаудың мәні, болашақ маманның кәсіби дайындығындағы пәндік білімнің рөлі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХОР СЫНЫБЫ ІІ
"Хор сыныбы" магистранттың өзіндік кәсіби жұмысының болашағын анықтайтын деңгейде хордың жүйелі репетициялық және концерттік-орындаушылық қызметін ұсынады. Пәннің мазмұны отандық және шетелдік композиторлардың қазіргі шығармашылығын қоса алғанда, түрлі дәуірлер мен стильдердің (a cappella және сүйемелдеумен) шығармаларын орындауды құрайды. Пән дирижерлік практикаға қажетті шығармаларды, арнайы білім мен іскерлікті зерттеудің аналитикалық, интуитивті, эвристикалық әдістерін жүзеге асыруды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хорды дирижерлау ІІІ
Пән магистранттың әмбебап, кәсіби (орындаушылық және педагогикалық) дағдыларын жетілдіруге, дирижерлік сыныпта оқу-тәрбие үдерісін жүзеге асырудың психологиялық, педагогикалық, ұйымдастырушылық, әдістемелік негіздерін қалыптастыруға, дирижерлік аппаратты қою әдістемесін зерттеуге бағытталған. Пән әр түрлі үлгідегі орындаушылық коллекцияға шығармашылық басшылық жасау дағдыларын қалыптастырады, музыкалық шығармамен жұмыс істеу барысында орындаушыларды қызықтыра білу, композитор мен тыңдаушы аудиторияның арасында делдал қызметін орындай отырып, өзіндік интерпретаторлық концепцияны қалыптастыру, әртістік, орындаушылық ерік көрсету, тыңдаушыларға энергетикалық әсер ету қабілеті, білімді көрсету, әртүрлі дәуірдің, стильдің, музыкалық репертуарды қамтитын кең музыкалық репертуарды меңгерудің практикалық тәжірибесі., мануалды техниканы дамытудың көмегімен жоғары көркем нәтижелерге қол жеткізу, Шығармашылық-орындаушылық қызметтің нәтижелерін ұсыну, өздерінің концерттік сөз сөйлеулерінің бағдарламаларын ойластырып және мақсатты түрде құру, өзінің шығармашылық-орындаушылық қызметінің нәтижелерін сыни бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектепте арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
"Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі" пәні кәсіби музыкант-маманды ғылыми-педагогикалық бағытта тәрбиелеудің заңдылықтары мен дәстүрлерін тереңдетіп оқытуға бағытталған. Барлық дәуірлер мен стильдердің орындаушылық өнерінің тарихын зерттеудегі ғылыми-зерттеу тәсілінен тұрады. Пәндер практикалық дағдыларды және оқыту әдістемесін жетілдіруге бағытталған. Ғылыми зерттеулер арқылы оқытудың баламалы әдістерін іздеу. Ғылым мен практиканың теориялық және әдіснамалық жетістіктеріне негізделуге және нақты практикалық ұсынымдарды қамтуға тиіс. Шығармашылық бастама және өнертапқыштық, білім алушылардың алдында нақты міндеттер қоя білу, педагогикалық шеберлікті меңгеру үдерісінде қажетті сапаны жеңуге дұрыс жол табу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
МУЗЫКАЛЫҚ ҒЫЛЫМНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Вокалдық орындаушылықтың тарихи дамуының негізгі кезеңдері, заңдылықтары, үрдістері, әр түрлі қоғамдық формациялар мен халықтардың музыкалық мәдениетінің ерекшеліктері, орындаушылық мектептердің даму кезеңдері және вокалдық өнердің эволюциясы туралы түсініктерді қалыптастыру. Батысеуропалық және орыс вокалдық педагогика тарихын зерттеу, әртүрлі елдердің вокалдық мектептеріне салыстырмалы талдау жүргізу; қазіргі вокалдық мектеп тұрғысынан Тарихи әдістерді бағалау; ән айтуды оқыту әдістемелерінің эволюциясы мен белгілі бір дәуірдің вокалдық музыкасын орындауға қойылатын талаптар арасындағы тәуелділікті анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хор классы ІІІ
Пән шығармаларды зерттеудің аналитикалық, интуитивті, эвристикалық әдістерін, дирижерлік тәжірибеге қажетті арнайы білім мен дағдыларды жүзеге асыруды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- Педагогикалық менеджмент, мониторинг негіздерін білу. Оқыту мен тәрбиелеудің әдістерін, технологияларын пайдалану, жетілдіру; оқу сабақтарының, тәрбиелік іс-шаралардың әртүрлі нысандарын жобалау, ұйымдастыру; педагогикалық инновацияларды пайдалана отырып, білім беру процесін ұйымдастыру; білім беру процесін заманауи оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу; білім беру саласында кәсіби өздігінен білім алу, зерттеулер бағдарламаларын әзірлеу, іске асыру.
- Педагогикалық әдістерді және оларды қолданудың заманауи тәсілдерін білу; педагогикалық зерттеуді құру және жүргізудің негізгі принциптерін меңгеру; білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру процесін құру.
- Ұлтаралық қарым-қатынас нормаларын еркін меңгеру, ғылыми баяндамаларды қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін баяндау, іскерлік келіссөздер жүргізу.
- Орындаушылық өнердің психологиялық ерекшеліктерін, теориялық негіздерін білу, музыкалық орындаушылық саласында шығармашылық ізденісті жүзеге асыру, бейнелік мазмұнын ашу, музыкалық шығарманы өз интерпретациясын жасау қабілетін меңгеру.
- Кәсіби қызметте музыкатану білімін қолдану, мәдени-тарихи контексте музыка ғылымының мәселелерін түсіну. Бағалау тәсілдері мен әдістерін білу, мақсаттар, міндеттер қоя білу, жоспарланған нәтижеге қол жеткізу жолдарын белгілеу, қызмет нәтижелерін сыни бағалау дағдыларын меңгеру.
- Мәдениет, өнер, білім беру мекемелерінде, БАҚ-та музыкалық-ағартушылық қызметті жүзеге асыру үшін білім, білік, дағдылар кешенін меңгеру, өнердің рөлін ұғынуға мүмкіндік беретін өнердің теориясы мен тарихы саласында тұрақты білім жинақтауға дайындығын көрсету.
- Заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалай білу; пәнаралық іздеудің тиімді стратегияларын таңдауда бағдарлай білу. Жеке еркін ғылыми шығармашылығыңызды ұжым нәтижесіне жауапкершілікпен байланыстыра білу.
- Ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын меңгеру, зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эмпирикалық ақпаратты алу, қабылдау, талдау, өзінің ғылыми қызметінің нәтижелерін ұсыну.