8D02109 Музыкатану в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Музыкатану" докторантурасын дайындау бағыты бойынша білім беру бағдарламасының мақсаты жүйелі білімді қалыптастыру және музыкатану, мәдениет, өнер және көркемдік білім беру саласындағы заманауи мәселелерді сыни бағалау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D022 Музыкатану
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D021 Өнер
Пәндер
-
Музыкалық зерттеулердің ғылыми стилі
Ұсынылған пәннің мазмұны музыкалық зерттеудің ғылыми стилінің негізгі функциялары мен жанрларын зерттеуді қамтиды. Курс логикалық ақпараттың ерекшеліктерін және музыкалық зерттеу құрылымында оның ақиқатының дәлелдемелерін, сондай-ақ оның интеллектуалды сипатын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Лексикография және библиография
Бұл пән докторантқа арналған және білім беру бағдарламасының айнымалы бөлігіне кіреді. Пәнде музыкалық сөздіктер жүйесі, әртүрлі сөздіктер және лексикографиялық теория мен практиканың негізгі мәселелері туралы толық бейнеленген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақстан музыкатанушылығының тарихы
Пәннің негізгі мақсаты - ұлттық музыкалық ғылымның даму кезеңдері туралы тарихи білімді қалыптастыру. Курс теориялық және музыкалық тарихи тұжырымдамалардың мазмұнын, сондай-ақ жетекші ғалымдардың ғылыми дамуына қосқан үлесін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Заманауи этномузыкатанушылықтың әдістемесі
Пән тарих және этномәдениеттану, фольклортану және этнология саласындағы докторанттарды даярлаудың қажетті деңгейін қамтамасыз етуге арналған. Пәннің мазмұны дәстүрлі музыканы зерттеу әдістерін меңгеруге бағытталған осы саладағы қолданыстағы ғылыми мектептер мен аудандарды зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
"Академиялық хат" докторанттардың мәдениеті мен білім деңгейін олардың тілін меңгеріп жатқан халықтың мәдениетімен таныстыру арқылы арттыруды, сондай-ақ жазбаша қарым-қатынас мәдениетін жетілдіруді, тиімді академиялық жазу мен ресімдеу, сондай-ақ докторлық диссертацияны қорғау үшін қажетті жазбаша Дағдылар мен сыни ойлау дағдыларын игеруді және күшейтуді көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жоғары білімдегі ғылыми жұмыс
Пәннің өзектілігі докторантты жоғары білім берудегі ғылыми-педагогикалық іс-әрекетке дайындау қажеттілігіне байланысты. Ұсынылған курс педагогикалық үрдісті ұйымдастыруда, студенттердің жеке басын дамытудағы, өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тәрбиелеудегі мәселелерімен, студенттердің жеке басының ерекшеліктері мен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамалары мен принциптерімен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері/
Зерттеу жұмысының тұжырымдамалық аппараты, ғылыми зерттеу әдістері, пәнаралық зерттеу әдістері, зерттеу тәжірибесінің негізгі мәселелері зерттеледі. Пән зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын, зерттеушілік құзыреттілікті және алған білімдері мен дағдыларын өздерінің ғылыми зерттеулерін ұйымдастыруда және кәсіби қызметінде зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда қолдануға дайындығын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- ғылыми нәтижелерді ұсынуға дайын болу (тарих, музыкалық өнер теориясы, мәдениет және білім беру саласындағы мақалалар, монографиялар, зерттеулер; ҒЗЖ бөлімдері, шет тіліндегі ғылыми мәтіндер.
- Ғылыми-зерттеу бағытындағы нақты кәсіби қызметті білуі тиіс; мемлекеттік тілді, ұлтаралық, сондай-ақ шет тілін іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде еркін пайдалануы тиіс; ғылыми-зерттеу және ағартушылық жобаларды әзірлеп, жүзеге асыру.
- тәрбие процесінің әдіснамалық негіздерін, тәрбиелік Ықпал етудің формалары мен әдістерін білу; нақты педагогикалық міндеттерді анықтай білу, оқыту нәтижелерін алдын ала білу, педагогикалық нәтижелерді бағалау.
- дәстүрлі өнер үлгілерін жинау, зерттеу және сақтаумен байланысты жұмыстарды ұйымдастыра және жүргізе білу; басқару функцияларын орындауға дайын болу.
- зерттеу дағдылары мен ақпараттық технологияларды меңгеру; проблеманың өзектілігін көре және белгілей білу; сондай-ақ теориялық идеяларды дамыту; өз саласында және сабақтас салаларда ғылыми жетістіктерді білу.
- өзіндік, тәуелсіз және сыни ойлауды қолдану ; жүргізіліп жатқан зерттеудің мәнмәтінін түсіну; көшірудің, ақпаратқа меншіктің этикалық нормаларын сақтау; жақсы зерттеу тәжірибесінің стандарттарын ұстану.
- жоғары мектепте оқытудың педагогикалық технологияларын, әдістерін, нысандарын, тәсілдерін білу; оқу сабақтарын жоспарлау; оқыту технологиясын құру үшін тиісті оқу құралдарын пайдалану; пәндер мен процестердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу; педагог шеберлігін жетілдіру тәсілдерін білу.