Маркетингті басқару

  • Серпінді дамып келе жатқан нарықтық экономика және бәсекелестік қатынастарды қатаңдату жағдайында қазақстандық кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету басқарушылық шешімдерді қабылдаудың сапасы мен уақтылылығына байланысты болады. Нарықтағы табыс менеджерлердің маркетингтік шешімдерімен анықталатын кәсіпорындардың нарықтық тәртібімен анықталады. Курс маркетингті басқарудың теориялық негіздері мен концепциясын зерттеуге, кәсіпорындарға нарықтық ортада болып жатқан өзгерістерге бейімделуге мүмкіндік беретін маркетингтік құралдарды қолдану тәжірибесін талдауға бағытталған.
  • Образовательная программа 7M04103 Іскерлік әкімшілік (МBA)
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
Top