7M04103 Іскерлік әкімшілік (МBA) в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Динамикалық іскерлік ортада тиімді стратегиялық шешімдерді қабылдау үшін қажетті заманауи басқару білімі мен практикалық дағдылары бар мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 121
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Басқарушылық экономика
Курс басқарушылық міндеттерді шешу үшін экономикалық құралдар мен модельдерді қолдануға бағытталған. Мазмұнына микроэкономикалық және макроэкономикалық тәсілдер, сондай-ақ бизнес шешімдерінің салдарын бағалауға арналған сандық талдау құралдары кіреді. Курс болжау, оңтайландыру және стратегиялық жоспарлау үшін экономикалық модельдерді пайдалануға үйретеді. Ол басшыларға бизнестің тиімділігі мен тұрақты дамуын арттыруға бағытталған ұтымды шешімдер қабылдауға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Маркетингті басқару
Курс клиенттер үшін құндылық пен тұрақты бәсекелік артықшылық жасауға бағытталған маркетингтік стратегияларды әзірлеу және іске асыруға арналған. Бағдарлама нарықты талдау, сегменттеу, позициялау, брендті басқару, баға белгілеу және ілгерілету бойынша негізгі бөлімдерді қамтиды. Тыңдаушылар маркетингті басқарудың заманауи тәсілдерін, оның ішінде цифрлық маркетинг, тұтынушылық тәжірибе және деректерге негізделген шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басшының негізгі құзыреттері
Бұл курс басшының негізгі құзыреттерін қарастырады — атап айтқанда, көшбасшылық, ұйымдастырушылық қабілет, өзін-өзі дамытуға ұмтылыс, жауапкершілік, жетістікке мотивация, командалық жұмыс және коммуникативтілік. Сондай-ақ, бұл құзыреттерді бизнестегі жеке тиімділік пен өзара әрекеттестік сапасын арттыру үшін қалай қолдануға болатыны көрсетіледі. Курс командаға басшылық жасау үшін қажетті басқарушылық қасиеттерді дамытуға арналған базалық практикалық құралдарды ұсынады: стратегиялық ойлау, тиімді шешімдер қабылдау, корпоративтік мәдениетті қалыптастыру және оны басқару қабілеті, бірнеше қадам алға ойлай білу, компания жұмысының нәтижелілігін талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқарушылық ойлау: технологиялар мен практика
Курс сыни, стратегиялық және жүйелі ойлауды қалыптастыру концепциялары мен әдістерін қамтиды. Мәселелерді талдау, шешім қабылдау және басқарушылық гипотезаларды жасау құралдары оқытылады. Бағдарлама ойлауды басқарушылық құзыреттілік ретінде қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнес статистикасы
Курс басқару саласында қолданылатын статистикалық мәліметтерді өңдеу және талдау әдістерін үйретеді. Сипаттамалық статистика, корреляциялық және регрессиялық талдау құралдары, гипотезаларды тексеру әдістері қарастырылады. Бағдарлама сандық ақпарат негізінде шешім қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Операциялық менеджмент
Курс операциялық үдерістерді тиімді басқарудың принциптері мен әдістерін оқып-үйренуге бағытталған. Негізгі назар өндірістік және қызмет көрсету жүйелерін ұйымдастыруға, қорлар мен сапаны басқаруға аударылады. Ерекше көңіл заманауи құралдарды пайдалана отырып, үдерістерді оңтайландыруға бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бизнес-зерттеу
Курс күрделі бизнес-мәселелерді талдау және негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті зерттеу тәсілдерін жүйелі түрде түсінуді қамтамасыз етеді. Мақсаты – тыңдаушыларды заманауи сандық және сапалық әдістерді пайдалана отырып, деректерді жинау, өңдеу және интерпретациялауға үйрету. Курс құрылымына гипотезаларды қалыптастыру, зерттеу жобалау, деректерді талдау және аналитикалық есептерді дайындау кіреді. Бұл курс сенімді ақпарат пен терең аналитикаға сүйене отырып стратегиялық шешімдер қабылдағысы келетін басшылар үшін таптырмас құрал.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ұйымдық мінез-құлық және көшбасшылық
Курс ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқының заңдылықтары мен көшбасшының осы процестерді басқарудағы рөлін зерттейді. Мотивация, коммуникация, топтық процестер және ұйымдық мәдениетке ерекше көңіл бөлінеді. Тыңдаушылар тиімді өзара әрекеттесу және персоналды басқару дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тұрақтылықты басқару және ESG
Курс тұрақты даму қағидаларын зерттеуге және корпоративтік басқаруға ESG (Экологиялық, Әлеуметтік, Басқарушылық) стандарттарын енгізуге бағытталған. Бағдарлама аясында бизнестің экологиялық, әлеуметтік және басқарушылық тұрақтылығын қамтамасыз етуге арналған стратегиялық тәсілдер, сондай-ақ ESG факторларын компаниялардың операциялық қызметіне интеграциялау үшін заманауи құралдар мен әдістемелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Стратегиялық менеджмент
Курс тыңдаушыларды тұрақсыз ортада ұйымды басқарудың жүйелі тәсілі мен стратегиялық ойлауды терең түсінуге бағыттайды. Мақсаты – басшылардың ұзақ мерзімді бәсекелестік артықшылықты қамтамасыз ететін тұрақты стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Курс құрылымы теориялық негіздерді, салалық және бәсекелік талдауды, стратегиялық шешімдерді модельдеуді және жетекші компаниялардың кейстерін талдауды қамтиды. Бұл курс белгісіздік жағдайында шешім қабылдайтын, көшбасшылыққа ұмтылатын және өз ұйымын трансформациялауға ниетті басшылар үшін аса маңызды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бизнес заңнамасы
Курс кәсіпкерлік қызметті реттейтін негізгі құқықтық нормаларды қамтиды. Корпоративтік, келісімшарттық және еңбек құқығы мәселелері, сондай-ақ зияткерлік меншік құқығын қорғау құқықтық аспектілері қарастырылады. Практикалық кейстер мен құқықтық тәуекелдер талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Таңдау пәні Бизнес цифрлық трансформациясы
Курс бизнес жүргізу логикасы мен клиенттермен өзара әрекеттесуді өзгертетін цифрлық трансформацияның негізгі тұжырымдамалары, технологиялары мен стратегияларын қамтиды. Курстың мақсаты – операциялық тиімділікті, бейімделгіштікті және бизнестің тұрақтылығын арттыратын цифрлық шешімдерді енгізуді басшыларға үйрету. Курс құрылымы цифрлық стратегияны, цифрлық жетілу деңгейін талдауды, платформалық бизнес-модельдерді, деректермен жұмыс істеуді, процестерді автоматтандыруды, жасанды интеллектті және цифрлық бастамаларды іске асыруды қамтиды. Курс цифрлық экономика жағдайында компанияның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етуді, инновацияларды жеделдетуді және заманауи технологиялар арқылы өзгерістерді басқаруды көздейтін басшылар үшін маңызды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Таңдау пәні Бюджеттеу және қаржылық жоспарлау
Курс ұйымды стратегиялық және операциялық басқарудың құралы ретінде бюджеттеуді және қаржылық жоспарлауды қамтиды. Курстың мақсаты – басшыларға негізделген бюджеттер құруды, қаржылық ағындарды бағалауды және компанияның қаржылық тұрақтылығын қамтамасыз етуді үйрету. Курс құрылымы бюджет түрлерін, жоспарлау және болжау әдістерін, бюджетке бақылау жасауды, ауытқуларды талдауды және бюджетті бизнестің стратегиясымен байланыстыруды қамтиды. Курс ресурстарды тиімді бөлуді, басқарушылық шешімдерді негіздеуді және қаржыны басқарудың айқындығы мен нәтижелілігін арттыруды көздейтін жетекшілер үшін маңызды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқарушылық есеп
Курс басқару шешімдерін қабылдау үшін қажетті ішкі ақпаратты есепке алу және талдау әдістерін қамтиды. Шығындарды калькуляциялау, бюджетті жоспарлау және ауытқуларды талдау жүйелері қарастырылады. Басқарушылық есептің стратегиялық және операциялық мақсаттарды қолдаудағы рөлі түсіндіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көшбасшылар мен командаларды дамытудағы коучинг
Курс коучингтік тәсілді басқарушылық даму құралы ретінде меңгертеді. Мақсат қою, саналықты қалыптастыру және потенциалды ашу әдістері қарастырылады. Коучингті жеке және командада қолдану бойынша практикалық жаттығулар енгізілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Таңдау пәні Өнімді дамыту және сатуды басқару
Курс тыңдаушыларды өнімнің өмірлік циклі мен бәсекелі орта жағдайында тиімді сату стратегиясын құрудың жүйелі түсінігін меңгеруге бағыттайды. Курстың мақсаты – нарық сұранысына сай өнімдерді әзірлеп, ілгерілетуді және тұрақты табыс өсімін қамтамасыз етуді үйрету. Курс құрылымы өнімді дамыту стратегиясын, ассортиментті басқаруды, баға қалыптастыруды, сату арналары мен воронкасын ұйымдастыруды және клиент базасымен жұмысты қамтиды. Курс өнімнің құндылығын арттыруды, компанияның нарықтағы позициясын нығайтуды және коммерциялық басқарудың тиімді жүйесін құруды көздейтін басшылар үшін маңызды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Адам ресурстарын басқару
Курс ұйымдардағы стратегиялық кадрларды басқару туралы тұтас түсінік береді. Қызметкерлерді іріктеу, дамыту, бағалау және ұстау тәжірибелері қарастырылады. Корпоративтік мәдениет пен персонал мотивациясын қалыптастыру тәсілдері оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Таңдау пәні Бизнес-процестерді модельдеу
Курс ұйымның тиімділігі мен бейімделгіштігін арттыру үшін бизнес-процестерді талдау, модельдеу және оңтайландыру әдістерін қамтиды. Курстың мақсаты – стратегиялық мақсаттар мен клиент қажеттіліктеріне сүйене отырып, үдерістердегі әлсіз тұстарды анықтауды, оларды қайта құруды және жақсартуды басшыларға үйрету. Курс құрылымы BPM (Business Process Management) құралдарын, BPMN нотациясы бойынша үдерістерді модельдеуді, кейс-стадилерді және цифрлық шешімдерді қолдануды қамтиды. Курс шығындарды азайтуды, операцияларды жеделдетуді, басқарудың ашықтығын арттыруды және компанияда тұрақты әрі масштабталатын үдерістерді қалыптастыруды көздейтін басшылар үшін маңызды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Таңдау пәні Кәсіпкерлік және инновациялар
Курс тыңдаушыларды кәсіпкерлік ойлау мен бизнесті құру және масштабтаудың инновациялық тәсілдерін меңгеруге бағыттайды. Курстың мақсаты – нарықтық мүмкіндіктерді анықтау, жаңа өнімдер әзірлеу және тұрақты бизнес-модельдер құру дағдыларын қалыптастыру. Курс құрылымы идеяларды генерациялау, гипотезаларды тексеру, дизайн-ойлау, lean startup әдістемесі, тәуекелдерді бағалау, қаржыландыру көздерін іздеу және инновацияларды нарыққа шығару стратегияларын қамтиды. Курс жаңа жобаларды іске қосуға, ұйым ішінде инновациялар енгізуге және қарқынды өзгермелі ортада бизнестің бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ұмтылатын басшылар үшін маңызды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Таңдау пәні Инновациялар маркетингі
Курс тыңдаушыларды жоғары белгісіздік пен бәсекенің қарқынды жағдайында инновациялық өнімдер мен технологияларды нарыққа шығару стратегияларын меңгеруге бағыттайды. Курстың мақсаты – тұтынушылардың мінез-құлқы мен нарықтық трендтерге сүйене отырып, құндылық ұсынысын қалыптастыруды, тиімді коммуникацияны орнатуды және инновацияларды ілгерілетуді үйрету. Курс құрылымы инновациялық нарықтарды талдауды, гипотезаларды тестілеуді, customer development әдістерін, agile-маркетингті, цифрлық құралдарды және сәтті іске қосу кейстерін қамтиды. Курс жаңа шешімдерді жасап, ілгерілетуді, компанияның нарықтағы позициясын нығайтуды және инновациялар арқылы тұрақты өсуді көздейтін басшылар үшін маңызды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Таңдау пәні Лин-технологиялар
Курс ұйымдағы процестердің тиімділігін арттыру және шығындарды жоюға бағытталған Лин-тәсілдің қағидалары мен құралдарын қамтиды. Курстың мақсаты – тыңдаушыларды бизнесті оңтайландыру және клиентке құндылық құру үшін бережливі технологияларды енгізуге үйрету. Курс құрылымы бережливі өндіріс концепциясын, құндылық ағынын картаға түсіруді (VSM), стандарттауды, кайдзенді, көрнекі басқаруды және Лин-әдістерді тәжірибеде қолдануды қамтиды. Курс икемді әрі тиімді операциялық жүйелерді құрып, қызметкерлердің қатысуын арттырып, компанияның тұрақты бәсекелестік артықшылығын қамтамасыз еткісі келетін басшылар үшін маңызды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Таңдау пәні Коммуникация және келіссөз жүргізу
Курс басқарушылық тәжірибеде іскерлік коммуникация мен тиімді келіссөздер жүргізудің заманауи тәсілдерін қамтиды. Курстың мақсаты – басшылардың түрлі стейкхолдерлермен сенімді қарым-қатынас орнату, стратегиялық коммуникация, дәлел келтіру және келісімге келу дағдыларын дамыту. Курс құрылымы коммуникация стильдері, белсенді тыңдау, дау-дамайларды басқару, ықпал ету техникасы және әртүрлі (соның ішінде мәдениетаралық) контекстерде келіссөз жүргізу практикасын қамтиды. Курс ұйым ішінде де, сыртында да нәтижелі өзара әрекеттесу мәдениетін қалыптастырып, тұрақты келісімдерге қол жеткізуге және басқарушылық тиімділікті арттыруға ұмтылатын басшылар үшін маңызды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Таңдау пәні Қызмет көрсетуді басқару
Курс қызмет көрсету сапасын басқару және клиенттік тәжірибені қалыптастыру саласындағы негізгі ұғымдар мен тәжірибелерді қамтиды. Курстың мақсаты – басшыларға клиент қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған сервис процестерін жобалау, енгізу және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру. Курс құрылымы сервис тізбегін басқару, процестерді стандарттау, клиент қанағаттануының KPI және метрикаларын, алдыңғы шептегі персоналды басқару және сервисті цифрландыруды қамтиды. Курс клиенттердің адалдығын арттыруға, бәсекелік артықшылықтарды күшейтуге және жоғары сапалы қызмет көрсету арқылы тұрақты құндылық қалыптастыруға ұмтылатын басшылар үшін маңызды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Таңдау пәні Тиімді презентация
Курс сенімді әрі көрнекі іскерлік презентацияларды құрудың негізгі қағидаларын қамтиды. Курстың мақсаты – басшылардың ақпаратты құрылымды түрде ұсыну, көпшілік алдында сенімді сөйлеу және аудиторияға әсер ету дағдыларын дамыту. Курс құрылымы презентация сценарийімен жұмыс істеуді, деректерді визуализациялауды, оқиға құрастыруды (сторителлинг), дауыс пен ым-ишараны пайдалануды және кері байланыспен тәжірибелік сөйлесулерді қамтиды. Курс идеяларды анық жеткізуді, командаларды шабыттандыруды, жобаларды нәтижелі таныстыруды және жеке брендіңізді нығайтуды көздейтін басшылар үшін маңызды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Таңдау пәні Дизайн-ойлау
Курс тыңдаушыларды клиент қажеттіліктері негізінде күрделі бизнес-мәселелерді шешудің әдісі ретінде дизайн-ойлауды меңгеруге бағыттайды. Курстың мақсаты – басшылардың эмпатия, креативтілік және белгісіз жағдайларда жылдам шешім табу қабілеттерін дамыту. Курс құрылымы дизайн-ойлау кезеңдерін қамтиды: эмпатия, мәселені нақтылау, идея генерациясы, прототип жасау және тестілеу, сонымен қатар нақты кейстермен практикалық жұмыс. Курс тұтынушыға құндылық беретін өнімдер мен қызметтерді жасап, инновация енгізуге және клиенттік тәжірибені жақсартуға ұмтылатын басшылар үшін маңызды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Таңдау пәні Қақтығысты басқару және медиация
Курс қақтығыстарды басқару және медиацияны ұйым ішіндегі конструктивті өзара әрекеттестіктің құралы ретінде қолдану бойынша заманауи тәсілдерді қамтиды. Курстың мақсаты – тыңдаушыларға барлық тараптардың мүдделерін ескере отырып, жанжалды жағдайларды анықтау, талдау және шешу дағдыларын қалыптастыру. Курс құрылымы қақтығыстар типологиясын, қақтығыс кезіндегі мінез-құлық стратегияларын, келіссөздер техникасын, медиация рәсімдерін және рөлдік тәжірибелерді қамтиды. Курс басшылар үшін өнімді жұмыс ортасын құру, ұйымдық тәуекелдерді азайту және команда ішіндегі тиімді өзара әрекеттестікті арттыру мақсатында қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Таңдау пәні Менеджердің күйзелісін басқару және эмоциялық қажуды алдын алу
Курс тыңдаушыларды басқарушылық жүктеме жоғары жағдайларда жеке ресурстарды, күйзелісті және эмоциялық жағдайды саналы басқаруға бағыттайды. Курстың мақсаты – басшыларға қалпына келу тәжірибелерін меңгеруге, кәсіби күйзелістерге төзімділікті арттыруға және эмоциялық күйіп кетудің алдын алуға көмектесу. Курс құрылымы күйзеліс факторларын диагностикалауды, өзін-өзі реттеу әдістерін, эмоциялық интеллектті дамытуды, майндфулнес тәсілдерін және дені сау жұмыс ортасын құруды қамтиды. Курс басқарушыларға ойлау анықтығын сақтау, өз күйін басқару және тұрақты өзгерістер жағдайында команданы тиімді қолдау үшін қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Таңдау пәні Бизнес-процестерді модельдеу
Курс тыңдаушыларды ұйымдық өзгерістердің табиғатын түсінуге және бизнесті сәтті трансформациялау құралдарын меңгеруге бағыттайды. Курстың мақсаты – белгісіздік пен қарсылық жағдайында өзгерістерді тиімді бастауға, қолдауға және енгізуге басшыларды үйрету. Курс құрылымы өзгерістерді басқару модельдерін (Kotter, ADKAR), ұйымның дайындық деңгейін диагностикалауды, мүдделі тараптарды тартуды, коммуникациялық стратегияларды және қарсылықты басқаруды қамтиды. Курс икемділік мәдениетін қалыптастыруды, трансформациялық тәуекелдерді азайтуды және тез өзгеретін ортада тұрақты нәтижелерге қол жеткізуді көздейтін басшылар үшін маңызды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бітіруші белгісіздік пен бәсекелестік жағдайында басқарушылық шешімдер қабылдау үшін стратегиялық ойлау мен аналитикалық тәсілдерді қолдана алады.
- Бітіруші бизнес-зерттеулер мен статистикалық талдау дағдыларын меңгерген, соның ішінде деректерді жинау, өңдеу және интерпретациялау арқылы шешімдерд
- Бітіруші бизнесті этикалық нормалар мен құқықтық реттеу қағидаларын біледі және оларды бизнес-стратегияларды әзірлеу мен іске асыруда қолдана алады.
- Бітіруші компания бизнес-процестеріне ESG қағидаларын интеграциялау және тұрақты даму стратегияларын әзірлеу мен жүзеге асыру қабілетіне ие.
- Бітіруші инновациялық тәсілдер, тұтынушы мінез-құлқы және цифрлық ортаның ерекшеліктерін ескере отырып, маркетингтік стратегияларды әзірлей және іске асыра алады.
- Бітіруші адам ресурстарын басқару саласындағы құзыреттілікті көрсетеді, соның ішінде командалар құру, көшбасшылықты дамыту және корпоративтік мәдениетті қалыптастыру.
- Бітіруші басқарушылық және операциялық есеп құралдарын бизнес-әрекеттің тиімділігі мен рентабельділігін арттыру үшін қолдана алады.
- Бітіруші өзгерістерді енгізу, бизнес-процестерді оңтайландыру, қақтығыстарды басқару және коучинг пен медиация әдістерін командаларды басқаруда қолдану қабілетіне ие.
- Бітіруші жоғары деңгейдегі коммуникациялық құзыреттілікке ие: келіссөздер жүргізе алады, идеяларды тиімді таныстырады және серіктестік қарым-қатынастар орната алады.
- Бітіруші инновацияларды бастау және басқару, кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру және цифрландыру мен жаһандық сын-қатерлер жағдайында бизнес-модельдерді трансформациялау қабілетіне ие.
Ұқсас БББ
7M04103 Мұнайгаз ісі саласындағы МВА
С.Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университеті
7M04103 Менеджмент
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M04103 Ғаламдық MBA
De Montfort University Kazakhstan (DMU Kazakhstan)
7M04103 Менеджмент
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
7M04103 MBA Sport management
Дене шынықтыру және бұқаралық спорт академиясы (APEMS)
7M04103 Менеджмент
Q UNIVERSITY
7M04103 Білім берудегі менеджмент
Астана халықаралық университеті
7M04103 Менеджмент
Қазақ-орыс халықаралық университеті
7M04103 Жобалық менеджмент
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)
7M04103 EMBA Денсаулық сақтаудағы бизнесті басқару
С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
7M04103 HR - менеджмент
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M04103 Менеджмент
КИМЭП университеті
7M04103 Менеджмент
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M04103 Менеджмент
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті