Компанияның маркетингтік қызметіндегі Бизнес-талдау

  • Магистранттардың әртүрлі шаруашылық жүргізуші субъектілердің маркетингтік қызметіндегі бизнес-талдаудың әдістері мен құралдарын игеруі, сатумен байланысты стратегиялық және тактикалық шешімдерді негіздеуге, компанияның нарықтағы имиджін қалыптастыруға, бизнестің кірісі мен рентабельділігін арттыруға мүмкіндік береді. Пәннің міндеттері: -- ұйымның маркетингтік саясатын қалыптастырудың теориялық негіздерін меңгеру; - маркетингтік ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын және маркетингтік шешімдер қабылдау кезінде пайдаланылатын негізгі сандық көрсеткіштерді есептеу және бағалау әдістерін үйрету; - маркетингтік тәуекелдерді анықтау және бағалау әдістерін үйрету.
  • Образовательная программа 7M04105 Мұнайгаз бизнесінің экономикасы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top