Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Компанияның маркетингтік қызметіндегі Бизнес-талдау
-
Магистранттардың әртүрлі шаруашылық жүргізуші субъектілердің маркетингтік қызметіндегі бизнес-талдаудың әдістері мен құралдарын игеруі, сатумен байланысты стратегиялық және тактикалық шешімдерді негіздеуге, компанияның нарықтағы имиджін қалыптастыруға, бизнестің кірісі мен рентабельділігін арттыруға мүмкіндік береді. Пәннің міндеттері: -- ұйымның маркетингтік саясатын қалыптастырудың теориялық негіздерін меңгеру; - маркетингтік ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын және маркетингтік шешімдер қабылдау кезінде пайдаланылатын негізгі сандық көрсеткіштерді есептеу және бағалау әдістерін үйрету; - маркетингтік тәуекелдерді анықтау және бағалау әдістерін үйрету.
-
Образовательная программа 7M04105 Мұнайгаз бизнесінің экономикасы
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2