Инновациялық маркетинг

  • Пән инновациялық үрдістерді басқару механизмдері туралы тұтас түсінік, сонымен қатар инновациялық тауарды әзірлеу және нарыққа шығару жағдайларына маркетингтік құралдарды қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курстың бөлімдері: инновациялық процестердің мәні, рөлі және маңызы; Инновациялық процестерді мемлекеттік қолдау механизмдері; инновациялық кәсіпкерліктің формалары; инновация маркетингі жүйесіндегі әсер етудің негізгі әдістері мен тәсілдері.
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top