Өндірістік-шаруашылық қызметті талдау,курстық жұмыстар

  • Пән бакалаврдың-маркетологтың кәсіби дайындығының негізін құрайды және кәсіпорынның өндірістік - шаруашылық қызметіне талдау жүргізу және басқару шешімдерін қабылдау үшін ақпарат дайындау негіздері бойынша білім мен практикалық дағдыларды алуды мақсат етеді. Курстың бөлімдері: салыстырмалы және факторлық талдау жүргізу әдістері; шаруашылық қызмет нәтижелеріне факторлардың әсерін есептеу; ресурстарды пайдалану тиімділігін бағалау тәсілдері.
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top