Маркетинг коммуникациялары

  • Пән бакалаврда маркетингтік коммуникация саласындағы негізгі құзыреттіліктерді қалыптастырады, жүйелік түсініктерді, дағдылар мен іскерлікті қалыптастыруға ықпал етеді, болашақта жарнама тасымалдаушыларды креативті әзірлеу және оларды маркетингтік коммуникациялар процесі шеңберінде практикалық қолдану бойынша іскерлікті кәсіби жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: маркетингтік коммуникацияларды басқару; сату және өткізуді ынталандыру; паблик рилейшнзді ұйымдасты-рады.
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 4
Top