Маркетингтік талдау

  • Пән маркетологтардың кәсіби дайындығының негізін құрайды және нарықтағы жағдайды зерттеу, компанияның бәсекеге қабілеттілігін бағалау, маркетингтік стратегия мен тактиканы әзірлеу мақсатында маркетингтік талдау жүргізудің әр түрлі әдістерін қолданудың тәжірибелік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде бакалавр портфельдік талдау жүргізуге, тәжірибе қисығын және оңтайлы шығарылымды құруға, нарық сыйымдылығын есептеуге қабілетті.
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top