Маркетингтегі дизайн-ойлау,курстық жұмыстар

  • Пән маркетологта есептерді шешуге стандартты емес тәсілдерді қолдануға, Бизнестің мәнін қайта пайымдауға, клиенттердің қажеттіліктерін жақсы түсінуге, бірегей және пайдалы тауашаларды табуға, әлеуметтік жобаларды іске асыруға көмектесетін дизайн-ойлаудың әдіснамалық қондырғылары кешенін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курстың бөлімдері: дизайн-ойлау маркетингтегі жаңа тренд ретінде; зерттеу әдістері және мәселелерге назар аудару; тез прототиптеу және тестілеу құралдары
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top