Жарнамалық менеджмент

  • Пән бакалаврларда жарнамалық қызметтің теориясы мен практикасы саласында қазіргі жүйелік білімді қалыптастыру және құзыреттілікті дамытуды қамтамасыз етеді; сондай-ақ жарнамалық өнімдерді жасау және іске асыру процестерін басқару іскерліктері. Курстың бөлімдері: жарнамалық менеджменттің мәні мен міндеттері; маркетингтік коммуникацияларды жоспарлау және басқарушылық шешімдерді қабылдау; медиапланттау; жарнамалық науқанның тиімділігі және жарнама мониторингі.
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 4
Top