Маркетингтік зерттеулер

  • Пән бакалаврларда маркетингтік зерттеулер білімінің біртұтас жүйесін практикалық қызметте алынған білімді кейіннен қолдана отырып, маркетингтік зерттеулерді сипаттайтын ұғымдық-терминологиялық аппарат қалыптастырады. Курс бөлімдерді қамтиды: маркетингтік зерттеулер жүргізу тәсілін әзірлеу; маркетингтік зерттеу жоспары; деректерді жинау және деректерді талдауға дайындау процесі; жүргізілген маркетингтік зерттеулер туралы есеп және оның презентациялау.
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 4
Top