Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтегі дизайн-ойлау
-
Пән маркетологта есептерді шешуге стандартты емес тәсілдерді қолдануға, Бизнестің мәнін қайта пайымдауға, клиенттердің қажеттіліктерін жақсы түсінуге, бірегей және пайдалы тауашаларды табуға, әлеуметтік жобаларды іске асыруға көмектесетін дизайн-ойлаудың әдіснамалық қондырғылары кешенін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курстың бөлімдері: дизайн-ойлау маркетингтегі жаңа тренд ретінде; зерттеу әдістері және мәселелерге назар аудару; тез прототиптеу және тестілеу құралдары
-
Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 5