Әлеуметтік маркетинг

  • Пән студенттерде әлеуметтік маркетингтің теориясы, әдіснамасы мен практикасы, әлеуметтік маркетингтің бұқаралық әлеуметтік жобалар мен науқандарды жылжытудағы мүмкіндіктері саласында базалық білімді қалыптастырады. Курстың бөлімдері: әлеуметтік маркетингтің мәні мен мазмұны; әлеуметтік саланы маркетингтік басқаруды ұйымдастыру; әлеуметтік құзыреттілік және жауапкершілік; әлеуметтік маркетинг кешенін әзірлеу; әлеуметтік маркетингтегі коммуникациялардың ерекшеліктері.
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 4
Top