Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтынушылардың мінез-құлығы
-
Пән білім алушыларда теориялық негіздер мен категориялық-ұғымдық аппараттар бойынша білім жиынтығын қалыптастырады. Курстың бөлімдері: маркетингтің қазіргі концепциясындағы тұтынушылардың мінез-құлқы; тұтынушылардың мінез-құлқына сыртқы және ішкі әсер ету факторлары; тұтынушылардың сатып алу туралы шешім қабылдау процесі; В2В нарығында тұтынушылық мінез-құлықтың ерекшеліктері
-
Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 7