Стратегиялық менеджмент және маркетинг

  • Пән қоршаған орта өзгерістерінің жоғары қарқыны жағдайында компанияның стратегиясын әзірлеудің негізгі теориялық және практикалық тәсілдерін түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Курс келесі бөлімдерден тұрады: басқару психологиясының әдіснамалық негіздері, басқарудың әлеуметтік-психологиялық мәселелері және оларды шешу жолдары, басшы психологиясының негіздері. Пәнді оқыту ортаны талдау әдістері мен тәсілдерін қолдану және стратегияларды жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top