Кызмет көрсету саласындағы бағаны белгілеу және баға саясаты

  • Пән баға белгілеудің негізгі концепцияларын, ішкі, сыртқы сауда, әлемдік, көтерме және бөлшек сауда бағаларын есептеудің әдіснамалық негіздерін, баға саясатын қалыптастыру тәсілдерін, басқарушылық шешімдерді әзірлеуге көмектесетін баға стратегияларын зерделеуді мақсат етіп қояды. Курстың бөлімдері: кәсіпорынның баға саясаты; нарықтық бағаны қалыптастыру механизмі; баға жүйесі және оның құрылымы; баға қалыптастыру әдістері; бағаны мемлекеттік реттеу; баға белгілеу және инфляция.
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top