Маркетингтік зерттеудегі статистикалық әдістер

  • Пән бакалаврларда маркетингтік зерттеулер жүргізу саласындағы теориялық білім жүйесін, сондай-ақ алынған нәтижелерді өңдеудің статистикалық әдістерін қолданудың практикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастырады. Негізгі бөлімдер: іріктеме көлемін есептеудің статистикалық әдістері: орташа шамалар әдістері, индекстік әдістер, сән, медиана, регрессиялық әдістер, уақытша қатарларды талдау, кластерлік талдау,факторлық талдау, нарықты конъюнктуралық талдау.
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top