Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік зерттеудегі статистикалық әдістер
-
Пән бакалаврларда маркетингтік зерттеулер жүргізу саласындағы теориялық білім жүйесін, сондай-ақ алынған нәтижелерді өңдеудің статистикалық әдістерін қолданудың практикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастырады. Негізгі бөлімдер: іріктеме көлемін есептеудің статистикалық әдістері: орташа шамалар әдістері, индекстік әдістер, сән, медиана, регрессиялық әдістер, уақытша қатарларды талдау, кластерлік талдау,факторлық талдау, нарықты конъюнктуралық талдау.
-
Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 5