Журналистика менеджменті және маркетинг

  • Медиа саланы басқару, жетістіктерді көбейту, іскерлік медиа бизнесті дамыту, медиа өнімдерді сату және тарату дағдыларын қалыптастырады. Бұл пән БАҚ менеджменті мен маркетингі теориясын, әлемдік медиа-бизнестің тәжірибелерін қарастырады. Шетелдік медиа магнаттардың маркетингтік бағдарламалары талданады. Медиа-маркетологтардың маркетингтік саясатын жүргізуді, медиа-өнім тұтынушыларының сұранысын саралауды машықтандырады. Мақсаты: медиа саланы басқару қабілетін дамыту, медиа өнімдерді сату және тарату тәсілдерін, медиа құрылымның шығармашылық және экономикалық перспективаларын оқыту.
  • Образовательная программа 6B03202 Мультимедиялық журналистика
  • ВУЗ
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top