Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік зерттеулердің әдістемесі (кеңейтілген курс) (орыс тілінде)
-
Пәннің негізгі мақсаты кәсіпорынның нарықтағы бизнесін жүргізуде нарықтық механизмдерін, тұтынушылардың мінез-құлықтарын, бәсекелестік ортаның тетіктерін зерттеудің білімдерін үйретуге бағытталған. Білім алушылардың маркетингтік зерттеудің әдістері мен тәсілдерін, процедураларын жүргізудің механизмдерін үйренуіне көмектеседі. Пәннің негізігі міндеті зерттеулердің пікір сұрау, фокус-топ, эксперимент, сұхбаттасу әдістерінің теориялық және практикалық бағдарын тұжырымдауға құзыреттіліктерді меңгертуді көздейді.
-
Образовательная программа 7M04121 Сандық маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2