Маркетингтік зерттеулердің әдістемесі (кеңейтілген курс) (орыс тілінде)

  • Пәннің негізгі мақсаты кәсіпорынның нарықтағы бизнесін жүргізуде нарықтық механизмдерін, тұтынушылардың мінез-құлықтарын, бәсекелестік ортаның тетіктерін зерттеудің білімдерін үйретуге бағытталған. Білім алушылардың маркетингтік зерттеудің әдістері мен тәсілдерін, процедураларын жүргізудің механизмдерін үйренуіне көмектеседі. Пәннің негізігі міндеті зерттеулердің пікір сұрау, фокус-топ, эксперимент, сұхбаттасу әдістерінің теориялық және практикалық бағдарын тұжырымдауға құзыреттіліктерді меңгертуді көздейді.
  • Образовательная программа 7M04121 Сандық маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top