Маркетингтегі ақпараттық жүйелер және технологиялар (қазақ тілінде)

  • Пәннің негізгі мақсаты кез келген шаруашылық субьектілерінің маркетингтік қызметін оңтайландыруда және жетілдіруде ақпараттық жүйелерді және IT технологияларды қолданудың тиімділігі туралы білім беру болып табылады. Пәнді оқудың нәтижесінде магистранттар маркетингтік қызметті басқару үшін қолданылатын ақпараттық жүйелердің (ақпаратты жинау, өңдеу, талдау, сақтау және тиімді пайдаланудың) заманауи тәсілдерін игереді және оны кәсіпорындарды қолданудың дағдыларын қалыптастыратын болады.
  • Образовательная программа 7M04121 Сандық маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top