Маркетинг негіздері

  • Бұл курс маркетинг концепцияларының негіздерін, алмасу процестерін және маркетинг кешенінің элементтерін қамтиды: баға, орын және жылжыту, сондай-ақ нарықтарды бағалау және сегменттеу, нарық мүмкіндіктерін анықтау, сатып алушының мінез-құлқын бағалау, нарықтық ақпараттың рөлі, өнім мен қызмет туралы шешімдер, баға белгілеу, сату және жылжыту сияқты маркетингтің негізгі бағыттары. Студенттер маркетингтің негізгі концепциялары бойынша білім алады, әртүрлі өнімдерге нарықтық зерттеулер жүргізе алады, компаниялардың маркетингтік стратегияларын анықтайды.
  • Образовательная программа 6B04111 Кәсіпкерлік
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top