Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04111 Кәсіпкерлік в Қазақстан-Британ техникалық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын, өмір қауіпсіздігі негіздерін және қоршаған орта сапасын басқару принциптерін, табиғат пен қоғамның тұрақты дамуын, тұжырымдамаларын, стратегияларын дамыту.
  • Басқаруды ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесінің негізгі ұғымдарын, соның ішінде демократиялық және авторитарлық көшбасшылық теориясын; топтық көшбасшылық теориялары, топтық көшбасшылық мәселелерін шешуге арналған Хилл моделін; жағдайлық көшбасшылық теориясы және Курт Левиннің ұйымдық мотивация теориясын қолдану.
  • Ұйымдастыру тиімділігі, топтық динамика, шешім қабылдау, ұлттық мәдениет, білім беру ұйымдары, ұйымдық дизайн және өзгерістер сияқты құбылыстардың модельдері мен теорияларын және олардың тәжірибеде қалай қолданылатынына баға беру.
  • Гарвард бизнес мектебі әзірлеген кейстерді қолдану дағдыларын жетілдіре отырып, бәсекеге қабілеттілік теориясын, Майкл Портердің «Бриллиант» үлгілерін тәжірибеде қолдана отырып, стратегияны жоспарлау, әзірлеу және жүзеге асыру үшін соған сәйкес аналитикалық құралдарды қолдану.
  • Қызметкерлерді жалдау, таңдау және оқыту, мансаптық өсу, өнімділікті бағалау, тапсырмаларды беру, команданың бірігуін құру, келіссөздер жүргізу және дауларды шешу, мақсаттарды белгілеу және ынталандыру әдістерімен корпоративтік мәдениетті құру кадрлық әлеуетті сақтау сияқты құзыреттерін пайдалану арқылы ұйымдастырушылық және адами ресурстарды басқару дағдыларын қолдану.
  • Іскерлік хат алмасу, презентацияларды дайындау және көрсету, іскерлік кездесулер өткізу және іскерлік хабарламаларды тарату үшін бірқатар қолдау құралдары мен әлеуметтік медиа платформаларын пайдалану сияқты коммуникациялық дағдыларды қолдану арқылы іскерлік ортада кәсіби қарым-қатынастарды орнату.
  • Нормативтік құқықтық базаға сәйкес тауарлық операцияларды, қолма-қол ақша операцияларды, дебиторлық берешекті есепке алудың халықаралық стандарттарын қолдану. Қаржылық есептілікті жасау және түсіну: қаржылық-шаруашылық қызмет нәтижелері туралы есеп, бөлінбеген пайда туралы есеп, бухгалтерлік баланс және бизнестің табыстылығы мен экономикалық тиімділігін бағалау үшін қажетті ақша қозғалысы туралы есеп.
  • Қаржылық жоспарлаудың негізгі әдістерін, болжауды және инвестициялық жобаларды талдау әдістерін пайдалана отырып, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың барлық деңгейлерінде қаржылық менеджмент тұжырымдамасын зерттей отырып, қазіргі қаржылық менеджменттің мақсаттарын, міндеттерін, әдістері мен принциптерін анықтау. Айналым капиталын, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді міндеттемелерді талдау; ақша ағындары; бағалы қағаздар және басқа да қаржы құралдары; капиталдың оңтайлы құрылымын (WACC) пайдалана отырып, оларды азайту және қаржылық болжамдар жасау үшін тәуекелдердің түрлері қолдану; дивидендтік саясаттың компанияның қаржылық нәтижелеріне әсері; инвестицияның қайтарымы; кәсіпорынның және активтердің құны; қосылулар мен жұтулар, бастапқы орналастыру.
  • Нарық жағдайын, іскерлік ортаны, қаржылық нәтижелерді, стратегиялық мақсаттарды бағалау үшін статистикалық, іскерлік барлау құралдарын пайдаланып деректерді талдау және түрлендіру арқылы деректерді жинау дағдыларын қолдану. Болашақ бизнес өзгерістерін болжау үшін деректерді сүзу, статистикалық зерттеу, гипотезаны талдау және басқа да статистикалық құралдарды пайдалану.
  • Бизнес Қазақстанда да, халықаралық деңгейде де кездесетін құқықтық ортаны, этикалық мәселелерді айқындау. Дәстүрлі бизнестің цифрлық трансформациясын және әртүрлі кезеңдерде, соның ішінде сауда, логистика, қаржы және смарт өндірісті қоса алғанда, заманауи цифрлық бизнес тәжірибелері мен платформаларын қолдануды бағалау.
  • Жобаның экономикалық орындылығын бағалау процестерін үйрену арқылы бизнес-жоспарды әзірлеу және пішімдеу дағдыларын көрсету. Кәсіпорынның қызмет саласына сәйкес стратегияларды таңдау арқылы кәсіпкерлерге қолжетімді қаржыландыру көздерін, соның ішінде венчурлық қаржыландыру көздерін іздеп табу.
  • Маркетингтік зерттеулер жүргізу, нарықты сегменттеу, мақсатты анықтау және позициялау, ұжымда тиімді маркетингтік стратегияны құру дағдыларын көрсету. Бизнес ұйымында тиімді сату стратегиясын қалыптастыру дағдыларын пайдалана отырып, өнімді жылжытуда заманауи маркетингтік коммуникация құралдарын қолдану.
  • Қазіргі заманғы экономикалық проблемаларды және оларға мемлекеттік экономикалық саясаттың әсерін, үй шаруашылықтары мен шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін, тұтынушылық сұраныс пен ұсыныстың мінез-құлқын экономикалық модельдерді пайдалана отырып талдау. Экономикалық факторлар мен халықаралық нарықтардағы даму стратегияларын ескере отырып, халықаралық деңгейде бизнесті ұйымдастыруға баға беру.
  • Мақсаттарды, қажетті ресурстарды, жоспарлауды, жоспарланған және қол жеткізілген нәтижелерді, шектеулерді, өнімділік критерийлерін, рөлдерді, процедуралар мен ережелерді құжаттау арқылы жобаның ауқымын анықтау және басқару.
Top