Стратегиялық маркетинг

  • Бұл курстың негізгі мақсаты студенттерге маркетингтік стратегияны әзірлеу және енгізу және маркетинг теорияларын, тұжырымдамалары мен тәжірибелерін қолдану дағдыларын дамытуға және тәжірибе жинақтауға көмектесу болып табылады. Маркетингтік ROI талдау кезінде тұтынушы құнына негізделген маркетингке баса назар аударылады. Курс барысында студенттер стратегиялық және тактикалық шешімдер қабылдауы керек. Бүгінгі нарық пен бәсекелестік талаптары негізінде саралаудың жаңа мүмкіндіктері мен тұтынушылар үшін құндылық жасау жолдары қарастырылады. Өнімдер мен қызметтерді басқару және орналастырудағы негізгі тапсырмаларды тиімдірек орындау үшін құралдар мен құрылымдардың жинақтары зерттеледі.
  • Образовательная программа 6B04111 Кәсіпкерлік
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top