Маркетинг психологиясы (орыс тілінде)

  • Пәнінің негізгі мақсаты маркетинг психологиясының басты элементтерін терең талдауға; тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеуге; зерттеу қорытындылары бойынша келешек маркетингтік бағдарламаларды құруда маркетингтік стратегиялардың тиімдісін пайдалана білуге көмектесу. Пәннің негізгі міндеті тұтынушылардың сатып алу процесі кезінде психологиясына ықпал ететін факторларды (4Р, мәдени, ситуациялық, мінез-құлықтық) анықтауда қолданылатын маркетинг технологияларын үйрету.
  • Образовательная программа 7M04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top