Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04106 Маркетинг в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистратура бағыты бойынша «Маркетинг» білім беру бағдарламасының мақсаты – маркетингті басқарудың ғылыми-әдіснамалық, ұйымдастырушылық-технологиялық базасын құра білетін, шаруашылық субъектілерінің практикалық қызметінде маркетингтік басқарудың заманауи технологияларын қолданып, өзгеріс жағдайында тез әрі ұтымды шешім қабылдай алатын магистр мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Компанияның маркетингтік қызметін басқару (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру барысында келесідей сұрақтар қарастырылады: маркетингтік жоспарлау, кәсіпорынның ұйымдық-маркетингтік қызметі, тауарлар мен қызметтерді өндіру және өткізу, тасымалдау, сақтау, кәсіпорынның маркетингтік қызметін талдау, проблемаларды анықтау және проблемаларды шешудің жолдары. Білім алушылар қарастырылған сұрақтар бойынша дағдылары мен құзыреттіліктерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Электрондық маркетинг (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Электрондық маркетинг пәнінің негізгі мақсаты білім алушыларға өнімдер мен қызметтерді өткізуде сандық технологиялар қолданудың технологияларын үйрету. Өнідірлген өнімдер мен қызметтердің тұтынушыларға жедел қамтамасыз етуде электрондық маркетингті қолданудың әдістері мен тәсілдері қамтылады. Электрондық маркетинг электрондық бизнестің маңызды құрамдас бөлігі ретінде білім аушыларға электрондық маркетингтің стратегиялары мен тактикаларының құзыреттіліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты-білім алушылардың жалпы ғылыми және әлеуметтік-гуманитарлық ғылыми тұжырымдамаларды философиялық пайымдаумен, қазіргі ғылымның жетістіктері мен өзекті әдіснамалық проблемаларымен және ізденушілік ойлаудың әдіснамалық мәдениетін қалыптастырумен; ғылымды дамытудың ішкі және сыртқы детерминанттарымен байланысты негізгі проблемаларды игеруі. Өркениеттің дәстүрлі және техногендік түрлері-Батыс пен Шығыстың ғылымы. Ғылыми таным теориясы мен практикасы және қазіргі өркениеттің өлшемдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасы пәнінің курсы магистранттардың болашақ кәсіби қызметінде жоғары білім беру мәселелерін игеру процесін басқару мәселелерін шешу бағытында ғылыми негіз беруге арналған. Жоғары мектеп педагогикасы заманауи оқу процесіне қойылатын талаптарды ғылыми негіздеуге, дене тәрбиесіндегі өзекті педагогикалық проблемалардың ғылыми-теориялық негіздерін ашуға, кәсіби - педагогикалық қызмет объектісі, оқу-тәрбие процесін басқару негіздері үшін қажетті алғышарттар жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Оқу курсы тиімді басқару мақсатында әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдыларын игеру негізінде менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді қолдану ерекшеліктерін ашу үшін басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Спорттық іс-әрекеттің қиын жағдайларында өз мінез-құлқын және басқа адамдардың мінез-құлқын бақылау. Дене шынықтыру және спорт саласындағы психологиялық зерттеулердің әдістері мен әдістерінің өзгеру ерекшеліктерін білу. Спорттағы қарым-қатынас пен жетілдірудің әлеуметтік-психологиялық негіздерін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән зерттеу әдіснамасын, инновациялық экономиканы, ҒЗТКЖ-ны, зерттеу әдістемесін, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі компоненттерін, авторлық құқықты, патент пен авторлық куәлікті, жобаның ҒЗЖ-дан айырмашылығын, жобаның өмірлік циклін, жоба құнын бағалауды, оңтайлы идеяларды іріктеу критерийлерін зерделейді. Зерттеу жоспарының инновациялылығы. Зерттеудің сапасы мен іске асырылуы ғылыми, ғылыми-техникалық, инновациялық жобалар мен бағдарламаларды іске асыру нәтижелерінің салдарын болжау саласы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Шет тілі пәнінің мазмұны және кәсіби шет тілі вариативтік бөлімі шет тілдік құзыреттіліктің интегративтілігіне байланысты өзара тығыз байланыста болатын үш негізгі компонентті қамтиды: қарым-қатынас салалары және тақырыбы: әлеуметтік-мәдени білім: лингвистикалық білім. Дене шынықтыру және спорт саласындағы болашақ маманның кәсіби-педагогикалық құзыреттілігінде пән бойынша алған білімдерін көрсету. Мамандық пен мамандықты игеруге бағытталған қызығушылықты қалыптастыруды қамтамасыз ету, кәсіби дайындықтың шарттары мен формаларына бейімделуді жеделдету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетинг-менеджмент (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Маркетинг-менеджмент курсында сауда қызметін ұйымдастыру мен басқару жүйесі толыққанды қамтылады. Білім алушыларға болып жатқан жағдаяттардан хабардар етіп отыруда маркетингілік қызметті басқарудың жолдары, тетіктері, технологиялары бойынша құзыреттіліктер беріледі. Магистранттар пәнді оқу нәтижесінде кәсіпорындарда маркетинг құрылымын ұйымдастыру және оны басқарудың тетіктерін, басқару шешімдерін қабылдау және оны жүзеге асырудың технологияларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нейромаркетинг (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Нейромаркетинг – тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін, эмоционалды және мінез-құлықтық реакцияларды зерттеудің кешенді әдісі. Нейромаркетинг пәні арқылы білім алушылар тұтынушылардың тауарды сатып алу барысында әсер ететін психологиялық, эмоционалды және рационалды мотивтерін, ситуациялық жағдайларын, «4P» инструменттері мен мәдени факторларының маңыздылығы жөнінде білімдерді игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фирманың маркетингтік қызметін ұйымдастыру (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру барысында келесідей сұрақтар қарастырылады: маркетингтік жоспарлау, кәсіпорынның ұйымдық-маркетингтік қызметі, тауарлар мен қызметтерді өндіру және өткізу, тасымалдау, сақтау, кәсіпорынның маркетингтік қызметін талдау, проблемаларды анықтау және проблемаларды шешудің жолдары. Білім алушылар қарастырылған сұрақтар бойынша құзыреттіліктерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін маркетингтік басқару (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курста компанияның нарықтағы бәсекелестік жағдайын анықтаудың сұрақтары: бәсекеге қабілеттілікті бағалаудың барлық көрсеткіштері нормативті, техникалық, экономикалық параметрлері, эстетикалық, эргономикалық, ISO 9000 серияларының талаптары, «сапа ілгегінің» әдістері қарастырылады. Пәнді оқыту барысында кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыруда маркетинг инструменттерін қолданудың тетіктерін игеруге мүмкіндіктер жасалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетинг және аумақ брендингі (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – аймақтағы брендтті дамытуда маркетингтің құралдарын кәсіби деңгейде қолдана білудің құзыреттіліктерін қалыптастыруға негізделеді. Аймақтардағы (өңір, қала) тұтынушылардың ішкі және сыртқы қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін бренд тауарларды ұсыну бағытында маркетинг технологияларын тиімді пайдаланудың құзыреттіліктерін қалыптастыруға негізделген. Пәннің міндеті аймақтағы кез келген салалардағы нысандар, тауарлар мен қызметтердің брендін әзірлеудің механизмдерін үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы маркетинг (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Қолданабалы маркетинг курсында өндірістің қандай салалары болмасын маркетингтің стратегиялары мен тактикаларын тиімді қолданудың жолдары мен технологиялары қарастырылады. Білім алушылар салалардың ерекшеліктеріне қарай тауарлық, бағалық, тарату және коммуникациялық саясатының негіздемелерін кеңінен меңгереді. Маркетингтің қолданбалы технологияларын енгізудің механизмдері бойынша құзыреттіліктер қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетинг психологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнінің негізгі мақсаты маркетинг психологиясының басты элементтерін терең талдауға; тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеуге; зерттеу қорытындылары бойынша келешек маркетингтік бағдарламаларды құруда маркетингтік стратегиялардың тиімдісін пайдалана білуге көмектесу. Пәннің негізгі міндеті тұтынушылардың сатып алу процесі кезінде психологиясына ықпал ететін факторларды (4Р, мәдени, ситуациялық, мінез-құлықтық) анықтауда қолданылатын маркетинг технологияларын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қонақжайлық индустриясындағы маркетинг (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән қонақжайлық индустриясының құрамдас бөліктері: қонақ үй, демалыс орындары, санаторий профилактория, тамақтану кәсіпорындарындағы маркетинг стратегияларының қолданысын қарастырады. Пәнді оқу барысында магистранттар қонақжайлық бизнесіндегі маркетингтің ерекшеліктерін, қоғамдық тамақтану кәсіпорындарында маркетинг құралдарын қолданудың әдістерін, қонақ үй бизнесіндегі кәсіпорындардың нарығын сегменттеудің технологияларын, қонақжайлылық индустриясына маркетингтік зерттеу жүргізудің тактикаларын үйренетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медиажоспарлау (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл курста медиажоспарлаудың қазіргі заманғы технологиялары және оның нарықтағы шаруашылық субьектілеріндегі қолданысы, ілімдері, білімдері үйретіледі. Магистранттар бұл пәнді игеру барысында медиажоспарлаудың қазіргі заманғы технологияларының әрбір салалардағы тетіктерін және олардың салалар бойынша ерекшеліктеріне сәйкес серіппелерін қолдана білуге үйренеді. Медиажоспарлаудың тәсілін, маркетингтік жоспарлаудың маңызды құралдардың бірі ретінде медиа нарықта қолдана білу құзыреттілігіне ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бенчмаркинг (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты бәсекелес компаниялардың іс-қимылын зерттей білудің, оның оң және теріс жақтарын талдай отырып, олардың артықшылықтарын компания қызметіне қолдана білудің технологияларын үйретуге бағытталған. Пәнді оқу барысында магистранттар компаниялардың күшті мен әлсіз жақтарын анықтау тәсілдерін, жаһандық мақсаттар қоюдың, компанияның қызметін жақсарту бойынша іс-шараларды ұйымдастырудың, компанияның жоспарына өзгертулер енгізудің, бизнесті жүргізуде жаңа әдістер енгізудің технологияларын үйренетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дербес маркетинг (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты бизнес ортада кез келген адамның жек тұлға болып қалыптасуына көмектесетін маркетингтік технологияларды: тұлғалық бренд, HP маркетинг, эгомаркетинг құралдарын меңгеруге үйретеді. Көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруда қолданылатын маркетингтік қағидалар, міндеттер мен талаптарды орындаудың ережелерін, шарттарын үйренуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Туризмдегі маркетингтік жобаны басқару (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты- халықаралық кәсіби стандарттарда бекітілген жобаларды басқарудың тетіктерін үйрету. Пәннің міндеті магистранттарға жобаларды басқару әдіснамасының құрылымы мен құрамы және оларды туризм саласында қолданудың іргелі түсініктерін игерту. Пәнді оқу барысында білім алушылар әлеуметтік саладағы жобаларды басқару тарихымен, мақсаттарымен, әдістерімен, құралдарымен, кезеңдерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инновациялық маркетинг (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Отандық компаниялардың қызметін инновациялық маркетинг қағидаларына сәйкес басқарудың жаңа технологияларына, болашақтағы даму стратегияларына және шетелдік тәжірибеге сәйкес отандық кәсіпорынды дамыту жөнінде маркетингтік басқарудың оқу-әдістемелік негіздемелерді жасауына мән беріледі. Магистранттар пәнді оқу нәтижесінде шетелдің кәсіпорындарында пайдаланылатын озық маркетингтік басқару тетіктерін отандық кәсіпорындарда қолданудың білімдері игеретін болады. Магистранттар тауарлар мен қызметтер көрсететін кәсіпорындарда инновациялық маркетингті басқарудың ұтымдысын қолдана білудің құзыреттілігіне ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Стратегиялық маркетинг (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән стратегиялық маркетингтің тетіктерін, оның ішінде стратегиялық келісім-шарт жасау, шетелдік компаниялармен ынтымақтастық орнату, серіктестермен бірлескен өнімдер шығару және оны өткізудің жолдары туралы білімдері қарастырады. Пәнді оқу барысында магистранттар әлемдік нарыққа өнімдерді шығару және оны сатуда, жаһандық нарықтың талаптары мен ережелерін білетін болады, сонымен қатар отандық нарықта өнімдерді өндріру және өткізу үшін жоспарлаудың, басқару және бақылаудың шарттарын меңгеретін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON2

    Креативті маркетингтік шешімдер қабылдау үшін алынған ақпаратты талдайды, кәсіпорында маркетинг қызметін жоспарлайды және бақылайды, шешім қабылдау кезінде түзету шараларын жүргізу үшін кез-келген төтенше жағдайда стандартты емес шешімдер қабылдайды.

  • Код ON6

    Цифрлық ақпараттық технологияларды пайдалана отырып кешенді маркетингтік зерттеулерді жүргізеді және оның нәтижелерін маркетингтік стратегиялық жоспарларын дайындауда негізгі ресурс ретінде қолданады

  • Код ON8

    Электронды сауда жасаудың тиімділігін арттыруда цифрлық маркетинг жүйесін қолданудың тәсілдерін үйренеді

  • Код ON9

    Ғылымды тануда және игеруде шығармашылық ойлаудың, кәсіби деңгейде ғылыми талдаулар мен болжамдар жасаудың және талдау нәтижесі бойынша жаңашылдықтар ұсынудың әдістері мен тәсілдерін меңгереді.

  • Код ON3

    Кәсіби және пәнаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін маркетинг саласындағы іргелі білім мен дағдыларды меңгереді

  • Код ON5

    Күрделі маркетингтік ситуациялар мен проблемаларды шешуде бастамашылдық танытады, мүдделі тараптар үшін стратегиялық шешімдердің салдарын алдын-ала болжам жасай отырып, командамен және жеке де жұмыс жасай алады

  • Код ON4

    Бәсекеге қабілеттілікті арттыруда маркетинг технологияларын: брендті құру, тұтынушылар мінез-құлқын зерттеу, коммуникация саясатын тиімді пайдалануды меңгереді

  • Код ON7

    Шетел әріптестерімен іскерлік қарым-қатынасты орнатуда коммуникативті технологияларды тиімді қолдану үшін кәсіби білімдер мен дағдыларды игереді

  • Код ON1

    Кәсіпорынның маркетингтік іс-әрекеттерін басқарудағы мәселелерді шешу үшін құзыретті шешімдерді әзірлейді, маркетинг саласындағы іргелі білімдер мен дағдыларды қолданады

  • Код ON10

    Жоғары кәсіби білім беру жүйесінде инновациялық педагогикалық технологиялардың жаңартылған әдістемелерін қолданудың тетіктерін меңгереді

7M04106 Маркетинг
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг және тауарлар мен қызметтер нарығында брендтерді басқару (2 ж.)
Магистратура

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг (Бейінді)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг 2 жыл
Магистратура

Халықаралық Бизнес Университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top