Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04106 Маркетинг в Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистратура бағыты бойынша «Маркетинг» білім беру бағдарламасының мақсаты – маркетингті басқарудың ғылыми-әдіснамалық, ұйымдастырушылық-технологиялық базасын құра білетін, шаруашылық субъектілерінің практикалық қызметінде маркетингтік басқарудың заманауи технологияларын қолданып, өзгеріс жағдайында тез әрі ұтымды шешім қабылдай алатын магистр мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Компанияның маркетингтік қызметін басқару (ағылшын тілінде)
Электрондық маркетинг (қазақ тілінде)
Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
Басқару психологиясы (орыс тілінде)
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
Маркетинг-менеджмент (ағылшын тілінде)
Нейромаркетинг (орыс тілінде)
Фирманың маркетингтік қызметін ұйымдастыру (қазақ тілінде)
Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін маркетингтік басқару (қазақ тілінде)
Маркетинг және аумақ брендингі (ағылшын тілінде)
Қолданбалы маркетинг (қазақ тілінде)
Маркетинг психологиясы (орыс тілінде)
Оқыту нәтижелері
- Креативті маркетингтік шешімдер қабылдау үшін алынған ақпаратты талдайды, кәсіпорында маркетинг қызметін жоспарлайды және бақылайды, шешім қабылдау кезінде түзету шараларын жүргізу үшін кез-келген төтенше жағдайда стандартты емес шешімдер қабылдайды.
- Цифрлық ақпараттық технологияларды пайдалана отырып кешенді маркетингтік зерттеулерді жүргізеді және оның нәтижелерін маркетингтік стратегиялық жоспарларын дайындауда негізгі ресурс ретінде қолданады
- Электронды сауда жасаудың тиімділігін арттыруда цифрлық маркетинг жүйесін қолданудың тәсілдерін үйренеді
- Ғылымды тануда және игеруде шығармашылық ойлаудың, кәсіби деңгейде ғылыми талдаулар мен болжамдар жасаудың және талдау нәтижесі бойынша жаңашылдықтар ұсынудың әдістері мен тәсілдерін меңгереді.
- Кәсіби және пәнаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін маркетинг саласындағы іргелі білім мен дағдыларды меңгереді
- Күрделі маркетингтік ситуациялар мен проблемаларды шешуде бастамашылдық танытады, мүдделі тараптар үшін стратегиялық шешімдердің салдарын алдын-ала болжам жасай отырып, командамен және жеке де жұмыс жасай алады
- Бәсекеге қабілеттілікті арттыруда маркетинг технологияларын: брендті құру, тұтынушылар мінез-құлқын зерттеу, коммуникация саясатын тиімді пайдалануды меңгереді
- Шетел әріптестерімен іскерлік қарым-қатынасты орнатуда коммуникативті технологияларды тиімді қолдану үшін кәсіби білімдер мен дағдыларды игереді
- Кәсіпорынның маркетингтік іс-әрекеттерін басқарудағы мәселелерді шешу үшін құзыретті шешімдерді әзірлейді, маркетинг саласындағы іргелі білімдер мен дағдыларды қолданады
- Жоғары кәсіби білім беру жүйесінде инновациялық педагогикалық технологиялардың жаңартылған әдістемелерін қолданудың тетіктерін меңгереді
Ұқсас БББ
7M04106 Маркетинг 2 жыл
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
7M04106 Маркетинг
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
7M04106 Маркетинг және тауарлар мен қызметтер нарығында брендтерді басқару
Сәкен Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
7M04106 Маркетинг
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M04106 Маркетинг (Бейінді)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті