Инновациялық маркетинг

  • Курс маркетинг саласындағы ғылыми-негізделген инновациялық әдістерді пайдалануға мүмкіндік береді; практикалық қызметте оны қолдану мүмкіндіктерін кеңейтуге бағытталған маркетингте баламалы инновациялық бағыттарды зерделеуге; инновациялық маркетингтің: сенсорлық, латералдық, вирустық, когнитивті, әлеуметтік түрлерін түсіндіруге; нарықтағы және компаниядағы ахуалды ескере отырып инновациялық маркетингтік стратегияларды әзірлеуге; маркетингтік ойлауды және инновациялық маркетинг құралдарын тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
  • Образовательная программа 8D04103 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top