8D04103 Маркетинг в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Аналитикалық маркетинг саласында жүйелі білімі бар, инновациялық маркетингтік әдістемелерді және стратегиялық маркетинг пен брендинг модельдерін әзірлеу дағдыларын қолдана отырып, теңдестірілген көрсеткіштер жүйесі және аналитикалық маркетинг саласында жүйелі білімі бар, ғылыми зерттеулер жүргізуге және өзінің ғылыми идеяларын генерациялауға қабілетті, маркетинг саласында бәсекеге қабілетті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Курс ғылыми зерттеу әдістемесіне жүйелі, тұтас көзқарасты қалыптастыруі; зерттеу әрекетінің әдістерін таңдау және қорытындылау; ғылыми зерттеулер жүргізу процесін ұйымдастыру; ғылыми-зерттеу жұмысының түрі ретінде диссертациялық зерттеудің ерекшеліктері мен негізгі принциптерін оқып білу; диссертацияны дайындау және қорғау тәртібін жоспарлау және ұйымдастыру; қазіргі жағдайда ғылыми зерттеулерді басқару дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректерді талдау және визуализациялаудың заманауи технологиялары
Курс үлкен деректерді жинау, пайдалану және өңдеу әдістерін үйренуге мүмкіндік береді. Курсты сәтті игерген жағдайда докторанттар ғылыми негізделген гипотезаларды тұжырымдай алады, құбылыстар мен процестердің тұжырымдамалық модельдерін жасай алады, кәсіби қызметте ғылыми таным әдіснамасын қолдана алады. Өз бетінше зерттеулер жүргізу, таңдалған ғылыми зерттеу тақырыбының өзектілігі мен практикалық маңыздылығын негіздеу қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Докторанттар арасында жүйелі ғылыми ойлауды дамыту және докторанттардың ғылыми жұмыстарды жазу дағдыларын қалыптастыру, соның ішінде импакт-факторы бар индекстелген журналдарда мақалалар жариялау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эконометрика (жетілдірілген курс)
Курс докторанттардың аналитикалық және алгоритмдік ойлауын дамытуға, деректерді талдаудың заманауи эконометрикалық әдістерінің теориялық негіздері туралы түсініктерін қалыптастыруға, экономикалық процестерді сипаттайтын деректерді талдау құралдарының кең спектрімен танысуға, аталған құралдарды практикада пайдалану дағдыларын қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг модельдері
Курс докторанттарға стратегиялық маркетингтің ғылыми негізделген концепцияларын білуге, теориялық концепцияларды интерпретациялау негізінде маркетингтік стратегияны әзірлеудің әдістері мен тәсілдерін жоспарлауға, стратегиялық маркетингтің түрлі модельдерін бағалауға және салыстыруға, теориялық және ғылыми құралдарды пайдалана отырып, маркетингтік ортаны бағалауды жүргізуге, кәсіпорынның стратегиялық даму бағыттарын қалыптастыруға бағытталған талдау әдістерін таңдауға, миссияны, пайымын, мақсаттарын қалыптастыруға, кәсіби маркетингтік қызметте нақты міндеттер қоюға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инновациялық маркетинг
Курс маркетинг саласындағы ғылыми-негізделген инновациялық әдістерді пайдалануға мүмкіндік береді; практикалық қызметте оны қолдану мүмкіндіктерін кеңейтуге бағытталған маркетингте баламалы инновациялық бағыттарды зерделеуге; инновациялық маркетингтің: сенсорлық, латералдық, вирустық, когнитивті, әлеуметтік түрлерін түсіндіруге; нарықтағы және компаниядағы ахуалды ескере отырып инновациялық маркетингтік стратегияларды әзірлеуге; маркетингтік ойлауды және инновациялық маркетинг құралдарын тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг метрикасы
Курс докторанттарға ғылыми негізделген маркетингтік метриктерді білуге, ғылыми және теориялық тәсілдерге сүйене отырып, кәсіби қызметте маркетингтік метриктерді интерпретациялауға және таңдауға, маркетингтік метрикалардың түрлері мен мақсатын зерделеуге, метрикаларды пайдалана отырып, маркетингтік қызметті диагностикалауға, маркетинг кешенін әзірлеу кезінде нарықтық метриктерді, метриктерді, жарнамадағы метриктерді саралауға және таңдауға мүмкіндік береді.; интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жарнаманың тиімділігін метрикамен бағалау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық маркетинг
Курс маркетингтік талдаудың ғылыми әдістері мен құралдарын зерделеуге, релевантты деректерді алу үшін маркетингтік ақпаратты жинақтауға, талдауға, синтездеуге және интерпретациялауға мүмкіндік береді; маркетингтік талдаудың түрлерін: нарықты, бәсекелестерді, делдалдарды, маркетингтік стратегияны, компанияның ішкі ортасын, мақсатты аудиторияны зерделеуге және таңдауға; теңгерімді басқару шешімдерін дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдауға; жүргізілген маркетингтік талдаудың нәтижелерін жинақтауға және жүйелеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Біріктірілген брэндинг
Курс докторанттарда интеграцияланған брэндинг теориясы туралы ғылыми негізделген білімді қалыптастыруға ықпал етеді; B2C және B2B қызмет саласына, бренд құру технологиясына байланысты брендтердің түрлерін сәйкестендіруге мүмкіндік береді; тұжырымдамалық тәсілдерге сүйенетін брендтердің архитектурасын құруға; брэндингтің түрлі үлгілерін біріктіруге; 4D брэндинг моделін, бренд доңғалағын және Маккензи жүйесін пайдалана отырып, бренд тұжырымдамасын талдауға мүмкіндік береді; бренд капиталын бағалау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтегі теңдестірілген көрсеткіштер жүйесі
Курс маркетингтегі теңдестірілген көрсеткіштер жүйесінің ғылыми тұжырымдамасын зерттеуге мүмкіндік береді; талдау немесе зерттеу жүргізу үшін маркетингтік көрсеткіштерді моделдеу; макро -, мезо - және микродеңгейлерде нәтижелі қызметті қамтамасыз ететін маркетингтік көрсеткіштерді бағалау; қойылған міндеттерді нақты шешуге, олардың өзара байланысын анықтауға мүмкіндік беретін маркетингтік көрсеткіштерді саралау; кәсіби міндеттерді шешу бойынша қызмет нәтижелерін бағалау және мақсаттылық принциптерін пайдалана отырып, маркетингтік көрсеткіштерді есептеу.; маркетингтік көрсеткіштерді есептеу үшін ақпараттық коммуникациялық технологияларды таңдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Теориялық және ғылыми базаны ескере отырып, маркетингтік талдау әдістерін таңдау және теңдестірілген басқару шешімдерін дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдау
- Теңдестірілген көрсеткіштер мен маркетингтік метрика жүйесін қолдана отырып, зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін жүйеленген теориялық, ғылыми және практикалық білімді пайдалану
- Ақпаратты өңдеу, талдау және жүйелеу, ғылыми зерттеулердің қажетті әдістерін таңдау
- Зерттеу саласын жүйелі түсінуді көрсету, тиісті ғылыми зерттеулер саласында қолданылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгеру
- Брендингтің маркетингтік модельдерін, маркетинг стратегияларын қалыптастыру және дамыту, жүйелік теориялық білім мен дағдыларға сүйене отырып, маркетингтік өлшемдер мен көрсеткіштерді қалыптастыру мен синтездеуде тұжырымдамалық тәсілдерді қолдану.
- Кәсіби қызметте этикалық нормаларды, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін ұстану қабілетін көрсету, өзінің кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу
- Қазіргі заманғы экономикалық зерттеулердің нәтижелерін қорытындылау және оларды жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша кәсіптік пәндерді оқыту мақсаттары үшін бейімдеу
- Ғылым саласының шекарасын кеңейтуге өзіндік бірегей зерттеулерімен үлес қосу, ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешу бойынша қазақстандық және халықаралық зерттеу ұжымдарының жұмысына қатысу, ғылыми есепті дұрыс және қисынды ресімдеу, зерделеу саласын жүйелі түсінуді көрсету
- Инновациялық маркетингтік әдістерді қолдана отырып, зерттеу жобаларын тұжырымдау, әзірлеу және жүзеге асыру және кәсіпорындар, ұйымдар, салалар кешені қызметінің маркетингтік стратегияларының модельдерін әзірлеу
- Қазіргі ғылыми жетістіктерді объективті бағалау, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде жаңа идеяларды генерациялау, соның ішінде пәнаралық салаларда