Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D04103 Маркетинг в AlmaU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Аналитикалық маркетинг саласында жүйелі білімі бар, инновациялық маркетингтік әдістемелерді және стратегиялық маркетинг пен брендинг модельдерін әзірлеу дағдыларын қолдана отырып, теңдестірілген көрсеткіштер жүйесі және аналитикалық маркетинг саласында жүйелі білімі бар, ғылыми зерттеулер жүргізуге және өзінің ғылыми идеяларын генерациялауға қабілетті, маркетинг саласында бәсекеге қабілетті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Теориялық және ғылыми базаны ескере отырып, маркетингтік талдау әдістерін таңдау және теңдестірілген басқару шешімдерін дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдау
  • Теңдестірілген көрсеткіштер мен маркетингтік метрика жүйесін қолдана отырып, зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін жүйеленген теориялық, ғылыми және практикалық білімді пайдалану
  • Ақпаратты өңдеу, талдау және жүйелеу, ғылыми зерттеулердің қажетті әдістерін таңдау
  • Зерттеу саласын жүйелі түсінуді көрсету, тиісті ғылыми зерттеулер саласында қолданылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгеру
  • Брендингтің маркетингтік модельдерін, маркетинг стратегияларын қалыптастыру және дамыту, жүйелік теориялық білім мен дағдыларға сүйене отырып, маркетингтік өлшемдер мен көрсеткіштерді қалыптастыру мен синтездеуде тұжырымдамалық тәсілдерді қолдану.
  • Кәсіби қызметте этикалық нормаларды, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін ұстану қабілетін көрсету, өзінің кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу
  • Қазіргі заманғы экономикалық зерттеулердің нәтижелерін қорытындылау және оларды жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша кәсіптік пәндерді оқыту мақсаттары үшін бейімдеу
  • Ғылым саласының шекарасын кеңейтуге өзіндік бірегей зерттеулерімен үлес қосу, ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешу бойынша қазақстандық және халықаралық зерттеу ұжымдарының жұмысына қатысу, ғылыми есепті дұрыс және қисынды ресімдеу, зерделеу саласын жүйелі түсінуді көрсету
  • Инновациялық маркетингтік әдістерді қолдана отырып, зерттеу жобаларын тұжырымдау, әзірлеу және жүзеге асыру және кәсіпорындар, ұйымдар, салалар кешені қызметінің маркетингтік стратегияларының модельдерін әзірлеу
  • Қазіргі ғылыми жетістіктерді объективті бағалау, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде жаңа идеяларды генерациялау, соның ішінде пәнаралық салаларда

Ұқсас БББ

Top