Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Біріктірілген брэндинг
-
Курс докторанттарда интеграцияланған брэндинг теориясы туралы ғылыми негізделген білімді қалыптастыруға ықпал етеді; B2C және B2B қызмет саласына, бренд құру технологиясына байланысты брендтердің түрлерін сәйкестендіруге мүмкіндік береді; тұжырымдамалық тәсілдерге сүйенетін брендтердің архитектурасын құруға; брэндингтің түрлі үлгілерін біріктіруге; 4D брэндинг моделін, бренд доңғалағын және Маккензи жүйесін пайдалана отырып, бренд тұжырымдамасын талдауға мүмкіндік береді; бренд капиталын бағалау
-
Образовательная программа 8D04103 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2