Біріктірілген брэндинг

  • Курс докторанттарда интеграцияланған брэндинг теориясы туралы ғылыми негізделген білімді қалыптастыруға ықпал етеді; B2C және B2B қызмет саласына, бренд құру технологиясына байланысты брендтердің түрлерін сәйкестендіруге мүмкіндік береді; тұжырымдамалық тәсілдерге сүйенетін брендтердің архитектурасын құруға; брэндингтің түрлі үлгілерін біріктіруге; 4D брэндинг моделін, бренд доңғалағын және Маккензи жүйесін пайдалана отырып, бренд тұжырымдамасын талдауға мүмкіндік береді; бренд капиталын бағалау
  • Образовательная программа 8D04103 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top