Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Басқарушылық маркетинг теориясы
-
Пәнде коммуникацияға интеграцияланған тәсіл арқылы маркетингті қалыптастырудың жетілдірілген тәсілі; жабдықтаушылармен, қызметкерлермен және клиенттермен қарым-қатынасты басқару; әлеуметтік-жауапкершілікті маркетинг қамтылған, ол магистранттарға ұйымның стратегиясын қалыптастырудағы маркетингтің маңызды рөлін түсінуге мүмкіндік береді. Оқыту нәтижелері жағдайлық есептерді шешу, GEM, Starbucks, McDonalds және Coca-Cola компанияларының кейстерін қарастыру, сонымен қатар "Компаниядағы маркетинг-менеджмент жүйесін зерттеу (таңдалған объект материалдары бойынша)" жеке жобасын орындау арқылы бағаланады.
-
Образовательная программа 7M04117 Менеджмент
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1