Басқарушылық маркетинг теориясы

  • Пәнде коммуникацияға интеграцияланған тәсіл арқылы маркетингті қалыптастырудың жетілдірілген тәсілі; жабдықтаушылармен, қызметкерлермен және клиенттермен қарым-қатынасты басқару; әлеуметтік-жауапкершілікті маркетинг қамтылған, ол магистранттарға ұйымның стратегиясын қалыптастырудағы маркетингтің маңызды рөлін түсінуге мүмкіндік береді. Оқыту нәтижелері жағдайлық есептерді шешу, GEM, Starbucks, McDonalds және Coca-Cola компанияларының кейстерін қарастыру, сонымен қатар "Компаниядағы маркетинг-менеджмент жүйесін зерттеу (таңдалған объект материалдары бойынша)" жеке жобасын орындау арқылы бағаланады.
  • Образовательная программа 7M04117 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
Top