Компанияның бәсекеге қабілеттілігін маркетингтік басқару

  • Курс компанияның бәсекеге қабілеттілігінің маркетингтік басқару аспектілерін зерделеуге бағытталған, ол келесі бөлімдерден тұрады: бәсекеге қабілеттіліктің сатылық құрылымы, бәсекеге қабілетті нарықтар және олардың құрылымы, бәсекеге қабілеттілік стратегиясы, компанияның бәсекеге қабілеттілігін маркетингтік басқару үрдісі, компанияның бәсекеге қабілеттілігін маркетингтік басқару құралдары, компанияның бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістері және оны жоғарылату жолдары. Оқыту нәтижелерін бағалау жағдайлық есептерді шешу, McDonald's, Coca-Cola және т.б. шетелдік және отандық компаниялардың кейстерін қарастыру, сондай-ақ «Компанияның бәсекеге қабілеттілігін маркетингтік бағалау (жеке зерттеу объектісінің материалдары негізінде)» жеке жобасын жүзеге асыруды қарастырады.
  • Образовательная программа 7M04117 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
Top