Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M06104 Информатика в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курсты оқытудың мақсаты-жоғары мектеп оқытушысының кәсіби педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларымен, оқытушы мен студенттің ЖОО-ның білім беру процесіндегі субъектілік-субъектілік өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру, Мультимедиялық презентациялар мен бейнематериалдарды көрсету, әдістемелік материалдарды пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқарушылық шешімдерді қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторлары. Жанжал психологиясы, медиация, кәсіби қызмет, іскерлік қарым-қатынас және команда құру. Психодиагностика және персоналды бағалау әдістері. Психологиялық тренингті әзірлеу және өткізу әдістемесі. Сабақ беру әдістері: тамыр әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Assembler тілінде бағдарламалау

    Есептеу позициялық жүйелері және микропроцессордың бағдарламалық моделі. Бағдарлама құрылымы, операндалар, операторлар және Ассемблер тіліндегі деректер.Ассемблер тілінің командалары.Ассемблердің Макросредствосы. Ассемблер тілінде бағдарламаларды құрудың технологиялық тәсілдері. Мәтіндік режимде экранға шығару. DOS құралдары. BIOS құралдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курстың мақсаты: ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі ғылым философиясының негізгі мәселелерін, оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдерін, ғылыми танымның, дәстүр мен дүниетанымның дамуын зерттеу; ғылым философиясының негізгі ұғымдары: логикалық-гносеологиялық, позитивизм, постпозитивизм; қазіргі өркениет мәдениетіндегі тарих ғылымы; қазіргі білім берудегі, тұлға мен қоғамдық сананы қалыптастырудағы ғылымның рөлі. Оқыту технологиялары мен әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика

    Мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми саналылығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістері: ризома әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (Кәсіби)

    Курстың мақсаты: сөйлеу әрекетінің әр түрлі аспектілерін үйрету: оқу дағдыларын жетілдіру, монологтық және диалогтік сөйлеу, дыбысты сөйлеуді тыңдау арқылы түсіну. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әр түрлі электронды сөздіктермен және анықтамалықтармен жұмыс жасауды үйренеді. Оқыту процесінде коммуникативті, интерактивті әдістер, жеке және топтық жұмыс түрлері қолданылады, интернет -ресурстар белсенді қолданылады. Материалдар мен дереккөздер әр түрлі мамандықтардың ерекшеліктерін ескере отырып таңдалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Алгоритмдер және олардың қиындығы

    Алгоритмдер, алгоритмдердің қасиеттері; алгоритмдерге қойылатын негізгі талаптар; алгоритмдердің еңбек сыйымдылығын талдау; массивті реттеу (сұрыптау). Қоюлармен сұрыптау, алгоритм күрделілігін талдау; біріктіру, Шейкермен сұрыптау; алгоритмдердің күрделілігін талдау; массивті Хоар әдісімен сұрыптау, алгоритм жұмысы үшін эталон мәнін таңдау. Іздеу және сұрыптау алгоритмдері. Ең қысқа жолдарды іздеу алгоритмдері. Массивте медианы сұрыптау және іздеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам-машиналық өзара әрекеттестігі

    Тақырып келесі тақырыптарды қамтиды: адам мен компьютердің өзара әрекеттесу әдістері мен құралдарын жасау.Өзара әрекеттесудің заманауи әдістері мен құралдарының сипаттамасы. Ақпаратты енгіуге (шығаруға) арналған заманауи құрылғылар. Белсенді және пассивті өзара әрекеттесу. Статикалық және динамикалық интерфейс. Сөйлеуді басқару, тәуелсіз ақпарат әдістері. Интерфейсті жобалау үшін жасанды интеллект жүйелерін пайдалану. Қимылды тану. Бетті тану. Пайдаланушыны сәйкестендіру. Кері байланыс. Кез-келген интерфейстің сапасын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Android негізіндегі мобильді қосымшаларды әзірлеу

    Пән келесі тақырыптарды қарастырады: заманауи мобильді құрылғыларға шолу, осы платформаларда Мобильді қосымшаларды әзірлеу технологиялары. Бағдарламалау тілдері: Java, Swift, Javascript және басқалар. Платформаның артықшылықтары мен кемшіліктері. Android Архитектурасы. Негізгі компоненттер. Android Studio дамыту ортасына шолу. Белсенділік және ресурстар. Пайдаланушы интерфейсі. Адаптерлер. Android-де мәліметтер базасы. Желілік қызметтерді пайдалану. Әзірленген Мобильді қосымшаны жариялауға дайындау. Google нарығында қосымшаны орналастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • iOS негізіндегі мобильді қосымшаларды әзірлеу

    Пән келесі тақырыптарды қарастырады: мобильді құрылғылардың жіктелуі. Мобильді құрылғылар мен олардың компоненттерінің архитектурасы. Мобильді құрылғыларға арналған Java. IOS экожүйесінің ерекшеліктері. IOS платформасында мобильді қосымшаларды әзірлеу. Пайдаланушы интерфейсі. Үшінші тарап кітапханаларын пайдалану. Мәліметтер базасымен, графикамен және анимациямен жұмыс істеу. Ойын қосымшаларын әзірлеу. Әзірленген Мобильді қосымшаны жариялауға дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық қамтамасыздандыруды өңдеу технологиясы

    Бағдарламалық жүйелердің өмірлік циклі. Бағдарламалық жүйелердің күрделілігі. Бағдарламалық жүйелердің сапасы. Бағдарламалық жүйеге қойылатын талаптарды әзірлеу және талдау. Бағдарламалық жүйенің ерекшеліктері. Бағдарламалық жүйенің архитектурасын және құрылымын жобалау. Бағдарламалық жүйелерді сынау. Енгізу, пайдалану және сүйемелдеу Бағдарламалық жүйелерді әзірлеуді ұйымдастыру. Бағдарламалық жүйені жобалауды жоспарлау. Бағдарламалық жүйелерді әзірлеуді автоматтандыру жүйелері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Криптология

    Блоктық және ағындық шифрлар. Шифрлау режимдері. Математикалық аппарат. Ашық кілтпен Криптография. Бір жақты функциялар. Даффи-Хеллман хаттамасы және сандық қолтаңба идеясы. Дискретті логарифм. RSA криптожүйесі және Эль-Гамал. Шнор мен DSA цифрлық қолтаңбалары. Криптографиялық хэш-функциялар. Қараңғы сандық қолтаңба. Электрондық ақша. Криптографиялық хаттамалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Python ғылыми есептеулерде

    Пән келесі тақырыптарды қарастырады: Python бағдарламалау тілінде объектіге бағытталған бағдарламалау стилінде консольдік қосымшаларды әзірлеу. Сыртқы деректер көздері бар қосымшаларды әзірлеу (мәтіндік файлдар, xml файлдары, мәліметтер базасы). Python тіл кітапханаларының жиынтығын ғылыми есептеу және ғылыми визуализация үшін пайдалану: графиктер, диаграммалар. Сыныптар. Сыныптардың арнайы әдістері. Символдық есептеулер. NumPy және SciPy кітапханаларының мүмкіндіктері. Басқа тілдермен өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект жобалау

    Пәнді оқытудың мақсаты-әлі күнге дейін адамның құзыреті болып саналатын күрделі формализацияланған міндеттерді автоматтандыру саласындағы мамандарды даярлау. Пән адамның ойлау тәсілдері, сондай-ақ оларды компьютерде жүзеге асыру әдістері туралы білім алу үшін оқытылады. Зерттеудің негізгі тақырыбы-адамның ақыл-ой қабілеттері және оларды техникалық құралдармен жүзеге асыру жолдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұлттық технология негіздері

    Бұлтты есептеулерде (ағылш. бұлтты есептеу, сондай-ақ "бұлтты (шашыраңқы) деректерді өңдеу" термині қолданылады), әдетте, пайдаланушыға интернет-қызмет түрінде компьютерлік ресурстар мен қуаттарды беруді білдіреді. Осылайша, есептеу ресурстары пайдаланушыға "таза" түрде беріледі және пайдаланушы оның сұрауларын қандай компьютерлер өңдейтінін, бұл қандай операциялық жүйенің басқарылатындығын және т. б. білмеуі мүмкін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Ғылыми-зерттеу ұйымдары мен білім беру мекемелері кешенді бағдарламалар, ұзақ мерзімді ғылыми және ғылыми-техникалық бағдарламалар, шарттар, өтінімдер, тапсырыс берушілер ұсынған зерттеулерге гранттар негізінде бір жылға зерттеу жұмысының жоспарларын әзірлейді. Оқу орындары кафедраларының ғылыми жұмысы оқу жылына арналған жұмыс жоспарларына сәйкес ұйымдастырылады және өткізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам-машина интерфейсін жобалау

    Интерфейс ұғымы. Негізгі функциялар және талаптар. Пайдаланушы интерфейсінің стандарттары. Пайдаланушы интерфейсін әзірлеу принциптері. Жұмыс ортасы шегіндегі келісімділік. Қосымшаны сынақтан өткізу. Икемді интерфейсті әзірлеу әдістері. Есептерді модельдеу. Пайдаланушы интерфейсін бағалау әдістері. GOMS моделі (компьютермен өзара әрекеттесудің адами процесінің моделі)

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Big Data талдау

    Үлкен деректерді анықтау. Үлкен деректерді сақтау технологиясы. Үлкен деректерді талдау процесі. Үлкен деректерді талдау технологиясы. Үлкен деректер саласындағы ғылыми мәселелер. Болжау және болжау. Болжау әдістері. Ақпаратты статистикалық өңдеу бағдарламалары. SPSS Statistics бумасының мүмкіндіктерін көрсету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • UML-бағдарламалау

    БҚ модельдеугеобъектілік тәсіл. UML негізгі элементтері. UML моделдеу тілі және әзірлеу әдіснамасын қолдаудың инструменталдық құралдары. Ақпараттық жүйенің моделін құру кезеңдері. IBM Rational Rose интерфейсі. IBM Rational Rose-дың Case-құралдары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • CALS-технологиялар

    CALS технологияларының пайда болу алғышарттары мен себептері. Бұйымдардың өмірлік циклі. АЖЖ түсінігі. CAD/CAM / CAE жүйесі. Мақсаты және оларды кәсіпорынның ақпараттық қамтамасыз етуімен интеграциялау. Өндірісті технологиялық дайындау. Өндіріс технологиясын ұйымдастыру CALS - технологияларды енгізудің негізгі аспектілері. Жобалауды автоматтандыру. PLM жүйесі. CALS-технологияларды математикалық қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Параллель есептеулер

    Параллельді есептеу жүйелерін құру принциптері. Параллель әрекет ететін компьютерлердің архитектурасы. Желі межсоединений. Параллель есептеу жүйелерінің өнімділігі. Параллельді бағдарламалық қамтамасыз етуді құру тәсілдері. Параллельді әсер ететін компьютерлердің жіктелуі, мультипроцессорлық жүйелер, көпмашиналық жүйелер. Көп машиналы жүйелер үшін БҚ. Параллель есептеулердің тиімділігін талдау үшін параллель алгоритмдер мен бағдарламалардың математикалық модельдері. Параллель есептеулердің үлкен есептері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматтандырылған және роботтандырылған жүйелерге арналған микроконтроллерді бағдарламалау

    Пән келесі тақырыптарды қарастырады: Arduino микроконтроллерінің құрылымдық ұйымы. Жедел жадты, ROM және регистрлерді, микроконтроллердің кіріс шығыс порттарын ұйымдастыру. Микроконтроллерлерді бағдарламалау негіздері. Сериялық порт, басқару регистрі, үзіліс жүйесі және сыртқы жадпен жұмыс. Микроконтроллер командалар жүйесі. Микроконтроллер негізінде есептеу басқару ядросын дамыту. Автоматты басқару теориясы. Ақылды үй элементтерін дамыту. Мобильді роботты әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматика және өндірісті автоматтандыру

    Технологиялық процестерді басқарудың автоматты және автоматтандырылған жүйелерін (АБЖ ТП) және автоматтандырылған жобалау жүйелерін (АЖЖ) енгізудің өзектілігі. Автоматты басқарудағы есептеу техникасының рөлі. Автоматиканың негізгі ұғымдары мен анықтамалары.. Автоматты басқару негіздері. Автоматтандырылған басқару жүйесінің негізгі элементтері. Автоматты бақылау. Алғашқы өлшеуіш түрлендіргіштер (датчиктер)қашықтықтан және телемеханикалық бақылау және басқару

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нейрондық желіні оқыту

    Пән келесі тақырыптарды қарастырады: нейрондық есептеулерге кіріспе. Жасанды нейрондық желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері. Математикалық модель және жасанды топология нейрондық желілер. Алғашқы жасанды нейрондық желілер. Перцептрон. Адаптивті сызықтық элемент. Ассоциативті желілер. Деректерді түрлендіру желілері. Жасанды нейрондық желілерді оқыту үшін мәліметтер дайындау. Үлгіні тану. Жасанды нейрондық желілерді дамыту және қолдану перспективалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым философиясының қазіргі проблемалары саласындағы ғылыми білімді қолдану; кәсіби қызметті реттеу тетіктерін таңдау үшін басқару іс-шараларын талдауды жүзеге асыру
  • Тұлғааралық және мәдениетаралық ынтымақтастық мәселелерін шешу үшін үш тілде сөйлесе білу, жаңа шешімдер ұсынатын, жаңа шешімдер ұсынатын жаңа шешімдер ұсыну
  • Робототехника, автоматика, объектіге бағытталған және веб-бағдарламалау саласындағы заманауи инновациялық технологияларды қолдана отырып, жүйелерді, бағдарламалық және ақпараттық жүйелерді құру бойынша жобалық жұмыстарды жүзеге асыра білу
  • Бағдарламалық жасақтаманың конфигурациясын жасай білу, оны тестілеу және модификациялау
  • Әзірленген жобалар мен техникалық құжаттаманың стандарттарға, ерекшеліктерге және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуге арналған басқа да нормативтік құжаттарға сәйкестігін анықтай білу
  • Қазіргі заманғы принциптер мен технологияларды және зерттеу әдістерін ескере отырып, АТ технологиялар саласында зерттеулер жүргізе білу
  • Педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін университетте магистранттарды оқытуға арналған оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу
  • Командада ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу бойынша жұмыс ұйымдастыра білу және оңтайлы нәтижелерге қол жеткізу
Top