Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік зерттеулер
-
Қойылған стратегиялық және ағымдағы мақсаттарды шешу кезінде Нарық мүмкіндіктерін бағалау және болжау үшін маркетингтік зерттеулердің негізгі әдістері, маркетингтік зерттеулер жүргізудің негізгі кезеңдері, маркетингтік ақпаратты жинау кезінде бастапқы және қайталама деректердің түрлері, Маркетингтік Шешімдер қабылдау.
-
Образовательная программа 6B04105 Бизнес-талдау және бизнес-консалтинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1