Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Микроэкономика
-
Микроэкономиканың пәні мен әдістемесі, тұтынушылардың, кәсіпорындардың,Үкіметтің, әртүрлі ресурстар иелерінің мінез-құлқы, сондай-ақ экономикалық ортадағы өзара байланыс арасында қалыптасқан. Микроэкономикалық деңгейде нарықтық орта оқиғаларын талдау, бағалау және болжау әдістемесі. Тұтынушылар мен өндірушілер теориясы. Өндіріс факторларының нарығы.
-
Образовательная программа 6B04105 Бизнес-талдау және бизнес-консалтинг
-
Несиелер 6
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1