Маркетинг және баспа ісіндегі бренд дизайны

  • Пәннің мақсаты: магистранттардың баспа өнімдерін сатуға ынталандыру әдістері мен жолдарын сипаттау; оларды тиімді және жүйелі қолдану қабілеттерін қалыптастыру, баспа ісіндегі бренд дизайнын насихаттау, оның ерекшеліктері. Нақты баспаның бренд имиджін құру үшін дизайнды жобалау мен ұйымдастырып, жоспарлау әдістері, сериялар немесе кітаптың тақырыбы, авторлардың дайын жобалары талданып, зерттеледі; баспа логотипінің көрнекі көрінісін дамытудың жаңа мүмкіндіктерін ашу, ұйымдастыру жолдары. Баспа ісіндегі маркетингті зерттеу менеджментінің жалпы теориясына және маркетингтік қызмет жүйелерінің негіздерін игеру көзделген.
  • Образовательная программа 7M02103 Баспа менеджменті және типографика
  • Несиелер 9
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top