Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02103 Баспа менеджменті және типографика в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Баспа жобаларын басқару, мәтіндік, графикалық және мультимедиалық материалды ресімдеу дағдыларын меңгерген баспа менеджменті мен типографиканың салааралық бейіндерінің тоғысында мамандар дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M036 Полиграфия
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер

Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәнің мақсаты – еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру, өйткені шет тілі арқылы болашақ магистрант академиялық білімге, жаңа технологияларға және заманауи ақпаратқа қол жеткізеді, болашақ магистранттың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Визуалды цифрлық семиотика және дизайн

    Пәннің мақсаты: Семиотиканың (соның ішінде визуалды семиотиканың) және дизайнның негізгі түсініктерін, теориясы мен даму тенденцияларын сипаттау мен бағалау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында білім алушылар визуалды цифрлық семиотика, семиотикалық әдістеме негіздері бойынша білім алады және дизайндық жобаларда визуалды коммуникация құралдарымен жұмыс жасап, оларды тиімді ұйымдастыру құралдары ретінде, дизайн түрлерін, дизайндағы стильдерді, визуалды коммуникациялардағы формалар мен мазмұндық элементтерін, түстің рөлін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гуманитарлық таным контекстіндегі графикалық дизайн және типографика

    Пәннің мақсаты: магистранттардың визуалды мәдениетінің тарихи парадигмаларын жүйелі талдау мен кәсіби бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Сонымен қатар графикалық дизайнның қалыптасуы мен дамуы туралы толық түсінік беру; Графикалық дизайн мен типографика тарихының қалыптасу жолында полифункционалды әлеуметтік-мәдени құбылыстардың көрінісін саралау, талдау; Олардың пайда болу себептері, қалыптасуының тарихи, табиғи кезеңдерінің ерекшеліктерін талдау; Өзіндік стильдік бағыттары мен дизайнның ғылыми гуманитарлық білімнің әртүрлі формаларымен тығыз байланысын қарастыру: эстетика, экономика, психология, әлеуметтану, мәдениеттану және т.б. аспектілерде негіздері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты басқару психологиясының іргелі түсініктерін түсіндіру, кәсіби тұрақтану процесінде басқару аймағының аспектілерін теориялық және тәжірибелік қолдану алғышарттарын анықтау қабілеттілігін қалыптастыру. Оқу курсы топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы бойынша заманауи көзқарастарды түсінуді қалыптастырады. Пән келесі мәселелерді оқытуға бағытталған: басқару психологиясының, басқару қарым-қатынастағы жеке тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)

    Пәннің мақсаты - зерттеу әдіснамасын әзірлеуді қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру. Оқу курсы медианы зерттеудің әртүрлі парадигмалары шеңберінде медиалық тәжірибені талдауға және сыни бағалауға, эмпирикалық зерттеуде деректерді жинау әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отандық графикалық дизайнның жобалық әдіснамасы

    Пәннің мақсаты: студенттерге графикалық безендірудің жобалық әдістемесінің қалыптарын, ұлттық бағыттағы визуалды имидждегі көркем шығармашылық жобаларды жасаудың метафориялық тиімді әдістерін жүйелі түрде талдау қабілеттерін қалыптастырады. Графикалық дизайн саласының бірі ретінде типографияның ең жаңа үлгідегі жобалау әдістерінің семиотикалық-коммуникативті тәсілдері мен рәміздік табиғи сипатын зерттеп, заманауи визуалды ортада әдіснамалық жобалау іс-әрекеттерінің қызметтері мен негізгі мәселелерінің тиімді шешімдерінің алғышарттары ұсынылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Digital-edition: ерекшелігі мен функционалдық трендтері

    Пәннің мақсаты: магистранттар электрондық кітаптардың өндірістік және дистрибуциялық ерекшеліктерін, инфрақұрылымын, электронды басылымдарды дайындаудың әдістері мен құралдарын, оқуға арналған әртүрлі құрылғылар мен бағдарламалар арқылы электронды басылымдарды өңдеудің жолдарын, формалары мен әдіс-тәсілдерін құзыретті талдау жасай отырып, қабілетін қалыптастырады. Сандық орта кітап шығарудың жаңа кезеңінің негізгі шартты белгісі ретінде зерттеледі: интернеттің дамуы, мобильді құрылғылардың пайда болуы (ұялы телефондар, планшеттер, электронды кітаптар), баспа бизнесінің даму векторының кеңейіп дамуының аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Баспа ісіндегі құқықтық менеджмент

    Пәннің мақсаты: баспа ісінің құқықтық басқаруын түсіну қабілетін дамыту. Баспалардың белгілі бір заңдылық шеңберінде жұмыс істейтін әр түрлі меншік формасындағы ұйымдар ретінде зерттеліп, оны реттейтін және оның сыртқы сипатының бар құқықтық нормаларын (мысалы, келісімшарттық және авторлық құқық, қайта басып шығару құқығы) қарастыру көзделген. Баспа ісінің қызметтерінің өзара байланыстарының бірнеше бөліктерден тұратын ішкі және сыртқы ортаға бейімделген жүйе ретінде зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Баспа қызметі және полиграфия

    Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы полиграфия технологиялары мен олардың құрылымы, қызметі, танымы мен орнын, басылым міндеттемелерін тереңдете меңгеру арқылы кәсіби іс-әрекетте өз оқу қызметтерінде макеттерді жүйелі қолдану дағдыларын меңгереді. Нәтижесінде студенттер баспа жұмыстарын, баспа өнімдерін сапалы дайындау әдістерін, технологияларын, полиграфиялық және баспа өнімдерін басып шығарудан кейінгі технологияларды, тиімді мультимедияларды жаңа бағдарламаларға сүйене отырып меңгереді. Пән, баспа, баспа технологияларының мәні туралы түсініктермен және ұғымдармен кеңейтіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты – жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, педагогикалық құзіреттілігін дамыту, болашақ мұғалімдерді жоғары оқу орындары педагогикасының жалпы мәселелерімен, әдістемелік және теориялық негіздерімен, қазіргі заманғы талдау, жоспарлау және ұйымдастыру технологияларымен таныстыру. оқыту мен тәрбиелеу, университеттің оқу үдерісінде оқытушы мен студенттердің субъекті-субъектілік өзара әрекетінің коммуникативті технологиялары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: магистранттардың рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Қарастырылады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Web баспа: тұжырымдамасы, технологиясы және дизайны

    Пәннің мақсаты: веб-сайттар жасаудың заманауи тәжірибесін, баспаның негізгі ұстанымдары мен модельдерін жобалау, баспаларда интернет-технологияларын енгізуді, кітап саудасын жан-жақты талдап, зерттеуді қамтиды; баспа бизнесін тиімді жүргізу, сайт немесе басқа интернет-ресурстар үшін ақпаратты редакторлық жолмен өңдеу үшін, веб-сайттар мен веб-баспаларды құру мен олардың жұмыс істеуі саласында магистранттардың құзыреттілігі мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы баспа-полиграфия үдерісін басқару

    Пәннің мақсаты: басылымды, жобаны құру, шығару, ақпараттық-коммуникациялық айналымға енгізу және тұтынушыны өзіне қажет баспа түрімен (баспа, аудио-, видео-, электронды) қамтамасыз ету қабілетін қарастыру, баспа-полиграфия үрдісінде баспагер-редактордың рөлі басылымдарды шығаруға және таратуға дайындыққа бағытталған өзара байланысты ұйымдастырушылық, басқарушылық және маркетингтік жұмыстар кешені ретінде зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ графикасы және баспа үдерістерінің этнодизайны

    Пәннің мақсаты: ұлттық өнер мен рухани, мәдени дәстүрлерге негізделген графикалық дизайн әдістерінің жүйесіне терең талдау жасау және оны тәжірибеге енгізу жұмыстарын тиімді ұйымдастыру жолдары; қазіргі заманғы жаңа өнердегі қазақ графикасының, оның тарихи, табиғи стильдік ерекшеліктері мен этнодизайнның даму кезеңдері мен аспектілері сараланып, талданады; жарнама дизайны, типография, ою-өрнек өнері, баспа жұмысының ісі, графикалық дизайндағы жобалау әдістері және олардың барлық саладағы қатынасы мен әсері болатын көрнекі дәстүрлі өнер мен рухани мәдениеттің негізгі факторлары зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кітаптанудағы ғылыми танымның үрдістері

    Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы кітаптану кезеңдерін қалыптастыру проблемалары мен үрдістеріне объективті талдау жасау, ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру. Кітаптанудың теориялық, әдіснамалық базистерімен байланысты проблемалар мен үрдістер зерделенетін болады. Кітап туралы ғылымның тұжырымдамалық жүйелерін енгізу, түзету жұмыстарын атқару, ғылыми міндеттерді қою модельдерін жетілдіру және оларды шешу қажеттілігі қарастырылды. Қазіргі жағдайда "кітап" феноменінің зерттелу деңгейін зерделеуде жаңа тәсілдерді әзірлеуге ерекше назар аударылатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы әдеби-баспа процесі: кітап шығарудағы менеджмент стратегиясы

    Курстың мақсаты - жанрлық ерекшеліктерді, әдеби процесс заңдылықтарын, баспа стратегияларының ерекшеліктері шеңберінде қазіргі заманғы әдебиетті дайындау және шығару ерекшеліктерін сыни талдау және сараптамалық қабылдау қабілетін қалыптастыру. Студенттер ғылыми-сыни әдебиетті ұғыну дағдыларына ие болады, классика феноменін талдайды, беллетристика мен бұқаралық әдебиет нарығын зерделейді, табысты коммерциялық жобаларды талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Баспа жүйесі мен графикалық бағдарламалар

    Пәннің мақсаты: Баспа және графикалық бағдарламалар нарығын терең талдау, визуалды өнердің даму құралдарының бағдарламаларымен жұмыс істеуге дағдылану қабілетін қалыптастыру. Сандық баспагердің және сандық дизайнердің құзыреттілігі мен кәсіби дағдылары; Курс Quarkappstudio және DigitalPublishingSuite бағдарламалық кешендерімен AppleiPad және iPad2, Rim Playbook заманауи планшеттік құрылғылардың негіздері мен MotorolaXoom, SamsungGalaxyTab сияқты Android негізінде сандық газеттер мен журналдардың баспагерлерінің кәсіби қызметтері мен шығармашылық өнімдері талданады; Курс аясында компьютерлік модельдеу және кәсіби дизайнерлік арнайы бағдарламалар игеру, оқытылу қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кітап ісіндегі философия және мәдениет

    Пәннің мақсаты: жалпы мәдени функцияларды жүйелі талдау және өзіндік дүниетанымдық көзқарастарын қалыптастыру, ішкі философиялық, рухани құндылықтары бар салалар ретінде кітап және типография туралы ақпараттардан хабардар болу және кәсіби құзіреттілікті арттыра отырып, өзіндік қабілеттерін қалыптастыру. Кәсіби қызметті қалыптастыруға бағытталған мәдени-этикалық функциялар: зияткерлік және жалпы мәдени деңгейді жетілдіру, дамыту қабілеттерін зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше меңгерту; сондай-ақ баспа өніміндерінде қамтылған табиғи ерекшеліктер туралы негізгі білімнің философиялық аспектісін зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Баспа және дизайн саласындағы ғылыми жобалау

    Пәннің мақсаты: магистранттың өз бетінше жобаларды дайындау мен жаңа инновациялық стратегияларды әзірлеу үшін баспа жұмысының ісін ұйымдастыру және графикалық дизайн саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарында кәсіби қабілеттерін қалыптастыру. Ғылым әдіснамасының қазіргі заманғы ережелері, баспа ісі және дизайнерлік бастамаларды ілгерілету үшін ғылыми-зерттеу құралдарын, ғылыми жарияланымдар және магистрлік деңгейдегі зерттеу жобаларын жасау технологиясының заңдылықтары зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кітап таратудың виртуалды арналары

    Пәннің мақсаты: баспа өнімдерін тарату кәсіпорындарында интернет жүйесін пайдалану деңгейлерін, сондай-ақ интерактивті сауданың ерекшеліктерін жүйелі ұйымдастыру жолдарына талдау жасалады. Курс заманауи кітап тарату технологиясының мақсаттарын, міндеттерін, нысандарын анықтауға мүмкіндік беріп, оның жүйелі байланыстарын қарастырып, арнайы тақырыптарды зерттеуге және игеруге бағытталады. Өзінің кәсіби қызметінде сандық технологиялар мен өнімдерді тиімді пайдаланатын кітап тарату кәсіпорындарына терең талдау жасалады: сұраныс бойынша басып шығару, интернет-дүкендер желілері, электрондық клиенттік мәліметтердің базасы және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Маркетинг және баспа ісіндегі бренд дизайны

    Пәннің мақсаты: магистранттардың баспа өнімдерін сатуға ынталандыру әдістері мен жолдарын сипаттау; оларды тиімді және жүйелі қолдану қабілеттерін қалыптастыру, баспа ісіндегі бренд дизайнын насихаттау, оның ерекшеліктері. Нақты баспаның бренд имиджін құру үшін дизайнды жобалау мен ұйымдастырып, жоспарлау әдістері, сериялар немесе кітаптың тақырыбы, авторлардың дайын жобалары талданып, зерттеледі; баспа логотипінің көрнекі көрінісін дамытудың жаңа мүмкіндіктерін ашу, ұйымдастыру жолдары. Баспа ісіндегі маркетингті зерттеу менеджментінің жалпы теориясына және маркетингтік қызмет жүйелерінің негіздерін игеру көзделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Редакторлық-безендіру өнері: канондар мен стандарттар

    Пәннің мақсаты: сандық және баспа мазмұнын өңдеу және жобалау дағдыларын дамыту. Магистранттар редакциялық стандарттардың табиғи өзгеруін, редактор кәсібіндегі басқарушылық функцияларды арттыра отырып, кәсіби құзыреттіліктерді игереді, баспа, дизайн, редакторлық шеберлікті меңгереді және жаңа медиа редакторлардың жұмысын саралап, талдау жұмыстарын жүргізеді (сандық-редактор, веб-мазмұн редакторы). Сонымен қатар автоматтандырылған мәтінді редакциялау мен түзету жүйелерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тілдер мен мәтіндер туралы жаңа ғылыми теориялар мен тұжырымдамалар тұрғысынан баспа менеджменті мен типографика салаларының тоғысында кәсіби қызметті жүзеге асыру.
  • Корпоративтік (логотиптер мен брендинг), редакциялық (кітаптар, газеттер, журналдар), навигациялық, веб-дизайн және т.б. салалардағы интегративті процестердің нәтижесі ретінде баспа қызметі тұрғысынан типографиканың бағыттарын әзірлеу.
  • Типографиканы эстетика, экономика, психология, әлеуметтану, философия және т.б. әсерінен тарихи қалыптасқан дүниетанымдық және шығармашылық қызмет әдісі ретінде, ал баспа ісіндегі құқықтық менеджментті баспаның ұйымдастырушылық моделі ретінде талдау.
  • Отандық графикалық және электронды өнімдердің әр қилы түрлерін жасау кезінде ұлттық графика дәстүрлерін, түпнұсқа қаріптерді қолдану.
  • Графикалық дизайн негізі ретінде баспа мен типографика үндесуінде ғылыми дизайнды әзірлеу; баспа парадигмасының өзгеруі жағдайында баспалардың ұйымдастырушылық мәдениетінің принциптері.
  • Семиотиканың түрлі бағыттары контексінде мәтіндік және визуалды материалды контент-талдау әдіснамасын пайдалана отырып, баспа ісі және графикалық дизайн салаларында ғылыми зерттеулер жүргізу.
  • Кәсіби деңгейде графикалық бағдарламаларды қолдана отырып, медиа мазмұнды өңдеу: CorelDraw, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe InDesign: кітап, газет-журнал, жарнамалық басылымдар, цифрлы құжаттар мазмұнын шығаруға дайындық.
  • Медиа мен аудиторияның өзара әрекеттесуінің негізгі тенденцияларын, редакциялық менеджмент пен типографиканың бағыттарын болжау.
  • Баспа-полиграфиялық және дизайн жобаларының құқықтық базасын дамытудың ғылыми тұжырымдамасын модельдеу.
  • Электронды баспа жағдайында жаңа кәсіби ақпаратты контекстке келтіру.
  • Кітаптану ғылымы, полиграфия мен дизайн шығармашылығын дамытудағы келешегі бар бағыттарды жүйелеу.
  • Баспа менеджменті мен типографиканы мәтінді безендіру өнері ретінде оқытудың заманауи әдістерін, магистрлік диссертациядағы, ғылыми жарияланымдарды, педагогикалық қызметтегі синтездеу.
Top